اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی روشن مطرح کرد

ناامیدی شهید روشن از عملکرد اصلاح‌طلبان در پرونده هسته‌ای

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی روشن با اشاره به تعطیلی غنی‌سازی اورانیوم در دوران اصلاح‌طلبان گفت: مصطفی با تعطیلی غنی‌سازی ایران، دچار یاس و ناامیدی شد و برای این مسئله بسیار نگران بود.

ناامیدی شهید روشن از عملکرد اصلاح‌طلبان در پرونده هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، احمدی روشن ظهر امروز در یادواره شهدای جهاد علمی و 60 دانش‌آموز شهید فردوس اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به گونه‌ای عمل کرد که درهای علم و معرفت را به روی ملت ایران ببندد. 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان ایران به جای تحصیل در دانشسراها‌ با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل اخلاق و تهذیب را در دانشگاه‌های جنگ فراگرفتند و در این راه باکری‌ها، باقری‌ها و همت‌ها به شهادت رسیدند. 

پدر شهید احمدی روشن، احترام به والدین، سرباز و خدمت‌گذار ملت، مرید رهبر و بنده خوب خدا بودن را ویژگی‌های بارز شهید مصطفی احمدی روشن برشمرد و تصریح کرد: باید بدانیم افق‌های فکری یک جوان 32 ساله چیست که استکبار جهانی در برابر او عاجز  و به جایی می‌رسد که او را از بین ببرد. 

وی یادآور شد: مصطفی همواره خط‌ و مشی سیاسی و اجتماعی امام و رهبری را دنبال می‌کرد و برای خود یک خط قرمز داشت که به هیچ کسی اجازه ورود به آن را نمی‌داد.                                                                         

 چراغ راه هدایت و بصیرت، رهبری است

 پدر شهید احمدی روشن چراغ راه هدایت و بصیرت ملت ایران را رهبری دانست و گفت: با بصیرت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی از فتنه سال 88 سربلند بیرون آمد و پوزه دشمن به خاک مالیده شد. 

وی با اشاره به تعطیلی موضوع غنی‌سازی اورانیوم در مجلس ششم، افزود: آن زمان مصطفی در سایت هسته‌ای مشغول به کار بود که با تعطیلی موضوع غنی‌سازی ایران، آثار یاس و ناامیدی را در چهره او دیدم و متوجه شدم که دیگر مثل سابق دل به کار نمی‌دهد و برای این مسئله بسیار نگران است. 

احمدی روشن تصریح کرد: هنگامی که از مصطفی علت اهمیت برخورداری ایران از غنی‌سازی 20 درصد را پرسیده بودند وی در پاسخ گفته بود، باید مقابل استکبار جهانی با دست پر صحبت کنیم تا آنها بدانند ما در موضع قدرت هستیم. 

وی یادآور شد: فتنه‌گران در روز عاشورا شعارهایی را مطرح کردند که مردم ما از آن بیزار بودند و این فتنه سبب شد تا آبروی نداشته فتنه‌گران در نزد مردم از بین برود و چهره واقعی آنان برای همگان آشکار شود. 

انتهای پیام/69007/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول