اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 44 غرفه راه‌اندازی شد

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کنگان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان کنگان در 44 غرفه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، فرماندار کنگان بعدازظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه با تحسین این کار ارزشمند اظهار داشت: نظام اسلامی دستاوردهای عظیمی برای مردم در برداشته که باید این خدمات به مردم منعکس شود.

تیمور یزدان‌شناس افزود: دشمنان برای کمرنگ کردن خدمات نظام تلاش می‌کنند و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در واقع موجبات آشنایی مردم با خدمات می‌شود و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای انعکاس خدمات نظام دینی در این حوزه جغرافیایی از میهن پهناور اسلامی است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب و ارزشمند برای ارائه دستاوردهای نظام و دولت خدمتگزار است و مسئولان از این فرصت‌ها برای به تصویر کشیدن خدمات بی‌شمار دولت در سال‌های خدمتگزاری تلاش کنند.

یزدان‌شناس با بیان اینکه ده‌ها پروژه در دهه فجر در سطح شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: باید کیفیت خدمات دولت افزایش یابد تا شاهد رضایت خاطر مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان اداره بندر با حضور معاون وزیر و نیز چند پروژه در اسفند‌ماه سال جاری نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان کنگان است.

فرماندار کنگان همچنین از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات غذایی برای تنظیم بازار در اواخر سال جاری خبر داد.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کنگان نیز گفت: این نمایشگاه در قالب 44 غرفه و در سالنی به مساحت 2 هزار متر مربع برپا شده است.

حسن مختارزاده افزود: این نمایشگاه تا 22 بهمن‌ماه همه روزه از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 21 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های دولتی شهرستان کنگان در این نمایشگاه دستاوردهای چند ساله خود را در قالب بنر، عکس، بروشور، ماکت، نمودار و ... ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول