اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از دهه فجر انجام شد

‌بهره‌برداری از 36 پروژه ‌سربیشه با حضور استاندار خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از دهه فجر بهره‌برداری از 36 پروژه عمرانی با 110 میلیارد ریال اعتبار در سربیشه آغاز شد.

‌بهره‌برداری از 36 پروژه ‌سربیشه با حضور استاندار خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در سفر به سربیشه اظهار کرد: در دهه فجر امسال 36 پروژه عمرانی با 110 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان سربیشه افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از آنها 7 هزار و 381 خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

قهرمان رشید افزود: از مجموع 36 پروژه شهرستان سربیشه، 18 پروژه در بخش شهری و 18 پروژه در بخش روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اعتبار مصوب در شهرستان سربیشه در سال 91 را 259 میلیارد ریال عنوان کرد و تصریح کرد: این میزان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از 189 پروژه عمرانی هزینه شده است.

*اعتبارات سربیشه به 259 میلیارد ریال رسید

استاندار خراسان جنوبی به مقایسه اعتبار مصوب شهرستان سربیشه در سال‌های 84 و 91 اشاره کرد و یادآور شد: این اعتبار در سال 84 بالغ بر 95 میلیارد ریال بوده که در سال 91 به 259 میلیارد ریال افزایش یافت که بالغ بر 22 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ماده 12 بوده است.

رشید کل اعتبارات مصوب شهرستان سربیشه از ابتدای سال 84 تاکنون را بالغ بر یک‌هزار و 165 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات در اختیار 54 دستگاه اجرایی شهرستان سربیشه قرار گرفته است.

وی به اقدامات و خدمات بسیار مهم دولت نهم و دهم در شهرستان سربیشه اشاره کرد و گفت: افتتاح 210 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 هزار ریال، احداث بیمارستان 32 تختخوابی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و احداث راه‌های مواصلاتی با 430 میلیارد ریال اعتبار از مهم‌ترین اقداماتی است که طی چند سال اخیر در شهرستان سربیشه به انجام رسیده است.

*انقلاب اسلامی گفتمانی جدید در دنیای معاصر بود

استاندار خراسان جنوبی انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی دانست و گفت: خودباوری و عزت نفسی که در این زمینه به وجود آمد یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی ثبات و بقای انقلاب اسلامی است که باید آن را از آفت‌ها دور کرد و در راستای صیانت از آن بیش از پیش تلاش کرد.

رشید انقلاب اسلامی را گفتمانی جدید در دنیای معاصر دانست و افزود: انقلاب اسلامی در تمامی بخش‌ها و زمینه‌ها گفتمانی جدید را به دنیای معاصر عرضه کرده است که باید در راستای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را مبتنی بر وحی، رسالت انبیاء، قرآن، عترت و فطرت انسان‌ها دانست و تصریح کرد: تحقق آرزوهای دیرینه بشریت یعنی مدیریت جهان بر اساس اراده‌ای واحد مهم‌ترین هدف گفتمان انقلاب اسلامی است.

این مسئول وحدت را یکی از مهم‌ترین نیازهای دنیای امروز دانست و یادآور شد: باید همه با پیروی از فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/2248/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول