اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

ساختمان هواشناسی کشاورزی اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان اردبیل، ساختمان هواشناسی کشاورزی اردبیل افتتاح شد.

ساختمان هواشناسی کشاورزی اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل عصر امروز در آیین افتتاح این ساختمان در سخنانی اظهار داشت: این ساختمان با مساحت 140 متر مربع و با هزینه‌کرد اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان آماده بهره‌برداری و استفاده شده است.

کاظم دبیر ادامه داد: با نصب دستگاه‌ها در این ساختمان، قابلیت تعیین زمان کار و برداشت محصولات کشاورزی نمایانگر شده که می‌توان با استفاده از این دستگاه‌ها و داشته‌های علمی به پیشرفت کشاورزی و پیش‌بینی‌های لازم در این باب کمک کرد.

فرماندار اردبیل همچنین در مراسم افتتاح شرکت صنایع چوبی خوش صورت در اردبیل خاطرنشان کرد: ساختمان صنایع چوبی خوش صورت اردبیل با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان و با قابلیت اشتغالزایی برای 30 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم افتتاح و قابل بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: این شرکت در تولید صنایع چوبی و ام.دی.اف فعالیت می‌کند و باید از ظرفیت موجود برای گسترش فعالیت‌های خود و ایجاد اشتغال پایدار کمک گرفت تا رونق مستمر را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با حضور فرماندار اردبیل از اولین ایستگاه مطالعه استان در فرودگاه اردبیل رونمایی شد.

به گفته دبیر اولین ایستگاه مطالعه استان با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای استفاده مسافران و عموم هموطنان دایر شده تا علاقمندان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

وی یادآور شد: ماهانه 10 هزار جلد کتاب در این ایستگاه برای استفاده مسافران توزیع شده تا علاقمندان بتوانند از این فضای مطلوب استفاده کنند.

دبیر در مراسم افتتاح این پروژه‌ها در شهر اردبیل گفت: کشور ما در 34 سال گذشته با تکیه بر توانمندی‌های بومی و نیروهای ارزشی و انقلابی توانسته است راه 100 ساله را در کمتر از سه دهه بپیماید و به نظر می‌رسد سرعت پیشرفت این کشور بسیار بالا است.

وی در پایان افزود: ترس دشمن و واهمه استکبار جهانی از همین پیشرفت‌های روزافزون است، چراکه آنها می‌ترسند جمهوری اسلامی ایران با قدرت مضاعف خود بتواند دست اهریمنان و شیاطین را از پشت ببندد.

انتهای پیام/62006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول