اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران پالایشگاه جم خبر داد

برگزاری یادواره پنج شهید پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران پالایشگاه جم از برگزاری یادواره پنج شهید پالایشگاه جم خبر داد.

برگزاری یادواره پنج شهید پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زایری در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر مقطع حساسی از تاریخ انقلاب است و گرامیداشت این ایام لازم است.

وی افزود: تکریم شهدا و ایثارگران از اولویت‌های اساسی شهرستان است و در این مسیر، نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

مسئول امور ایثارگران پالایشگاه جم از برگزاری یادواره شهدای پالایشگاه جم خبر داد و خاطرنشان کرد: یادواره شهدا و همچنین تجلیل از فرزندان شاهد شاغل این شرکت با همکاری حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه هفته جاری در محل فرهنگسرای شهرک توحید برگزار خواهد شد.

وی شهدا را بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: در این یادواره از خانواده پنج شهید شرکت پالایش گاز فجر جم به نام‌های شهید حسن پیمان، شهید محمد اخلاقی، شهید غلام‌عباس باقری، شهید سیدمحمد موسوی‌زاده و شهید عبدالرضا شهریاری تجلیل خواهد شد.

مسئول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم بیان کرد: همه این شهیدان یا در زمان جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند یا در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر 18 فرزند شاهد شاغل در شرکت پالایش گاز فجر جم مشغول به کار هستند که در این مراسم از همه آنها نیز تجلیل می‌شود.

نویسنده کتاب « پایی که جا ماند» در جم

زایری از حضور سیدناصر حسینی نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» به عنوان میهمان ویژه این مراسم یاد کرد و گفت: این جانباز آزاده از خاطرات جنگ و رشادت‌های شهدای انقلاب برای شرکت‌کنندگان سخن خواهد گفت.

وی افزود: این مراسم با حضور جمع کثیری از مسئولان، ایثارگران، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود مورد توجه علاقمندان به انقلاب و رهبری قرار گیرد.

مسئول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز فجر جم، پخش کلیپی از خانواده‌های شهدا و عملکرد واحد ایثارگران پالایشگاه، اهداء هدایا و همچنین اجرای سرود از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جم را از دیگر برنامه‌های این مراسم خواند.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد اخلاقی به‌ عنوان شهید شاخص شهرستان جم و استان بوشهر را نیز قسمت دیگری از برنامه یاد شده دانست و اظهار داشت: این کار نیز به همت حوزه بسیج کارگری شهید تندگویان شهرستان جم انجام خواهد شد.

زایری در پایان افزود: شهید محمد اخلاقی از شهدای شرکت پالایش گاز فجر جم و تحت پوشش امور ایثارگران این شرکت است که در سه مرحله به جبهه حق علیه باطل اعزام شد که در نهایت در چهارم تیرماه سال 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید و اکنون مزار این شهید همیشه جاوید در روستای «شهرخاص» و همجوار پالایشگاه قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول