اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج:

مسکن مددجویان بهزیستی قلعه‌گنج مشکل آب و برق دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج گفت: منازل 22 واحدی مددجویان بهزیستی این شهرستان تحویل داده شده است، اما هنوز مشکل آب آشامیدنی و برق دارند که می‌طلبد، مسئولان رسیدگی کنند.

مسکن مددجویان بهزیستی قلعه‌گنج مشکل آب و برق دارد

الیاس دستجردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: منازل 22 واحدی مددجویان بهزیستی این شهرستان تحویل داده شده است، اما هنوز مشکل آب آشامیدنی و برق دارند که می‌طلبد، ادارات مربوطه تعامل بیشتری داشته باشند تا مسکن مددجویان قابل سکونت شود.

وی افزود: ساختمان اداری بهزیستی شهرستان چند سالی است که در حال ساخت است و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار امید است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

دستجردی در ارتباط با وام مشاغل خانگی مددجویان عنوان کرد: سال گذشته به 26 نفر مجوز فعالیت مشاغل خانگی داده شد و به بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد شش نفر توانستند این تسهیلات را دریافت کنند و امسال نیز 100 نفر متقاضی ایجاد مشاغل خانگی معرفی شدند و در حال تکمیل پرونده هستند.

رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج با اشاره به اینکه هر هفته یکشنبه‌ها غربالگری شنوایی به وسیله دستگاه در سطح شهرستان و مهدهای کودک انجام می‌شود، گفت: غربالگری بینایی در سطح شهرستان و روستاهای دور افتاده برای 500 کودک انجام شده است.

دستجردی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد شهرستان قلعه‌گنج مجوز لازم را دریافت کرده و به زودی با تکمیل ساختمان آن آغاز به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: مرکز سلامت روان شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد که می‌تواند، قدم‌‌های بزرگی را در حل مسئله طلاق و سلامت روان جامعه داشته باشد.

وی در زمینه جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر گفت: جمع‌آوری این افراد بر عهده شهرداری است.

انتهای پیام/80004/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول