اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

انقلاب اسلامی آزادی‌خواهان جهان را بیدار کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: بیداری تمامی آزادی‌خواهان جهان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی آزادی‌خواهان جهان را بیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی صبح امروز در جمع مردم با اشاره به نقش ولایت‌مداری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود.

رفیعی افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف کشور در بخش‌های مختلف گفت: مردم ایران همواره با اتحاد خودشان برگ‌های زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند.

رفیعی در ادامه افزود: ملت ایران باید همواره در صحنه حضور پرشور داشته و با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری در استمرار راه امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‌کفن نظام گام بردارند.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه گفت: مردم ایران در راهپیمایی مختلف سال با لبیک به رهبر خود و با وحدت و یکدلی در صحنه حاضر شده و همبستگی ملی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه در منطقه‌ای از جهان قرار داریم که با تنش‌های زیادی مواجه شده‌ایم، گفت: اتفاق‌های خوبی در نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته و درخشش خاصی را در انقلاب مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: بیداری تمامی آزادی‌خواهان حتی غیر مسلمان‌ها از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود.

رفیعی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در تلاش هستند تا فرصت‌های نظام را به تهدید مبدل کنند و این مسئله از ابتدای انقلاب اسلامی مرسوم بوده است.

وی با اشاره به وظایف دلسوزان انقلاب و نظام گفت: وظیفه ما است که از انقلاب و ارزش‌های آن به ویژه از ولایت‌فقیه که اکنون نوک پیکان تمام توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، دفاع کنیم.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول