اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر:

وحدت مسئولان انقلاب را به هدف اصلی نزدیک می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر گفت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان انقلاب را به اهداف اصلی نزدیک‌تر می‌کند.

وحدت مسئولان انقلاب را به هدف اصلی نزدیک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رضا دوست‌جلالی عصر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای این شهرستان و دیدار با امام جمعه رودسر، هدف از غبارروبی گلزار شهدا را بیعت دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: 34 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد که نتیجه خون شهدا و خدمات مسئولان است.

وی، با اشاره به اینکه این نظام خدمات زیادی به مردم کشور انجام داده که باید قدردان آن باشیم، خاطر نشان کرد: بیش از 91 پروژه عمرانی و 151 پروژه فرهنگی در این شهرستان افتتاح می‌شود که بالغ بر 18.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار رودسر رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، ولایت‌پذیری و انتقادهای سازنده در راستای ارزش‌های انقلاب را از دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: بر مردم واجب است که در زمان غیبت امام زمان (ع) اطاعت‌پذیری محض از ولایت فقیه داشته باشند و هر کسی یک گام جلوتر بردارد یا یک گام عقب‌تر بگذارد از قطار انقلاب عقب می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی جهان اسلام و بشریت شده است، اظهار کرد: میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر جوامع اسلامی امری انکارناپذیر است.

دوست‌جلالی یکی از مشکلات فعلی کشور را هجمه‌های اقتصادی نامید و ادامه داد: علاوه بر تحریم‌ها با نزدیکی ایام عید نوروز، تورم زیاد می‌شود و بحث رای‌گیری نیز اضافه شده که با مدیریت صحیح باید از این پیچ تاریخی عبور کرد.

وی با تصریح بر اینکه تمام مسئولان قدرت شنیدن انتقادهای سازنده را داشته باشند، اذعان کرد: با وحدت و همدلی ملت و مسئولان و رهبری امام‌گونه ولی فقیه، انقلاب را به اهداف اصلی نزدیک کنیم که سپردن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است.

امام جمعه کلاچای نیز در ادامه جلسه مذکور پیروزی انقلاب اسلامی را پیروزی حق بر باطل دانست و گفت: انقلاب ما مردمی است و با تکیه بر مردم، طاغوت سرنگون شد.

حجت ‌الاسلام قنبرعلی احمدی با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری مشکلات زیادی را برطرف می‌کند، اظهار کرد: کسی که در دنیا ذوب شود آخرت را از دست می‌دهد و دنیا و آخرت مانند مغرب و مشرق است که از هم جدا می‌شوند.

وی وحدت را رمز موفقیت نظام دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری قرار داریم می‌توان رفاقت، رقابت سالم داشت که امیدواریم با حضور حداکثری مردم، شورا و رئیس جمهوری قوی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول