اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان خبر داد

طراحی جایگاه راهپیمایی 22 بهمن رشت با جلوه‌های ویژه بصری

خبرگزاری فارس: عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از طراحی جایگاه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن رشت با جلوه‌های بصری ویژه خبر داد.

طراحی جایگاه راهپیمایی 22 بهمن رشت با جلوه‌های ویژه بصری

محمدحسین منسومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طراحی جایگاه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن این شهر اظهار کرد: به منظور ایجاد نشاط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود استانی طبق پیشنهاد طراحان جوان در راهپیمایی 22 بهمن امسال از جلوه‌های بصری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موقعیت برگزاری مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن رشت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور تلاش کردیم تا امسال به صورت مطلوب و مناسب از نمادهای مختلف اسلامی و انقلاب بهره گیریم.

این مسئول ادامه داد: با لحاظ کردن رویکرد انقباضی در فعالیت‌های مالی و با بهره‌مندی از تولیدات ملی جایگاه برگزاری مراسم با نمادهای ارزنده و ارزشی آذین می‌یابد.

وی با بیان اینکه در ساخت دکور جایگاه از نمادهای پایداری و استقامت استفاده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این دکور در ساختمان شهرداری واقع در میدان شهدای ذهاب رشت نصب می‌شود طراحان از نمادهای شهدا نیز بهره گرفته‌اند.

به گفته منسومی، دکور مذکور به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مزین است و به طول 30 متر و ارتفاع 10 متر توسط طراحان خبره و دکور سازان جوان و حرفه‌ای گیلان در مدت 10 روز ساخته شده است.

وی اذعان کرد: در ساخت این دکور، شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همکاری داشته‌اند.

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان به آمادگی گروه سرود 1357 نفره دانش‌آموزی اشاره کرد و یادآور شد: این گروه پس از یک ماه تمرین، آماده اجرای سرود به دو زبان گیلکی و فارسی هستند.

وی طرح چیدمان گروه سرود را «ستاره هشت پر شمسه» اعلام کرد و گفت: به دلیل اهانت‌های بی‌شمار دشمنان اسلام به ساحت قدسی رسول اکرم (ص) در سال جاری، طرح «شمسه» برای چیدمان گروه سرود انتخاب شد که به ستاره حضرت محمد(ص) معروف بوده که در نقوش معماری اسلامی و در کاشی کاری و آینه کاری نقش شده است.

منسومی، گلباران راهپیمایان توسط بالگرد نیروی دریایی و هلال احمر از فراز آسمان رشت را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد و متذکر شد: در یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال، 34 کبوتر سفید به نشانه 34 سال استقلال و پایداری در آسمان به پرواز در می‌آیند.

وی از استقرار هنرمندان چهره آرا در حاشیه میدان شهدای ذهاب رشت برای چهره آرایی نوجوانان و جوانان خبر داد و افزود: در ساختمان اداره پست نیز نمایشگاه کتاب با 30 درصد تخفیف توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر پا می‌شود.

این مسئول از حمل پرچم بزرگ جمهوری اسلامی به ابعاد سه هزار و 500 متر مربع بر شانه‌های دانش‌آموزان گیلانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این روز 1357 عدد بادکنک با سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط دانش‌آموزان رها می‌شود.

وی از عموم مردم با بصیرت گیلان خواست تا در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر استان شرکت کنند.

انتهای پیام/2300/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول