اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک تأکید کرد

تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک بر تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا تأکید کرد.

تلاش مسئولان برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک محمد مشتاق‌زاده در همایش خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان بستک که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دستگزین رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است و آرامش و امنیت امروز، حاصل رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در جنگ تحمیلی است.

وی خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان کرد: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش مؤثری در ترویج این فرهنگ ناب دارند.

فرماندار شهرستان بستک بر ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: ترویج این فرهنگ غنی در جامعه به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، جامعه را در برابر هجمه‌های فکری و نرم دشمنان ایمن می‌سازد.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه دشمن در زمان جنگ نتوانست با حمله‌های نظامی به کشور ما ضربه وارد کند، تصریح کرد:  امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار داده اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر در مقابله با این تهدید دشمن ایستادگی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف علم، فناوری و دفاعی گفت: دستیابی به این همه دستاورد و طی کردن قله‌های اقتدار همه به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده که باید همیشه مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی بر دلجویی و بازدید مسئولان نظام از خانواده شهدا تأکید کرد و افزود: حضور ایثارگران و خانواده شهدا در کنار مسئولان، می‌تواند تأثیر و نقش بسزایی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه بیش از پیش اهداف شهدا داشته باشد.

فرماندار شهرستان بستک در پایان خواستار بهسازی گلزار شهدای گمنام، تهیه کتاب شهدای شهرستان و نامگذاری خیابان ها، سالن‌ها و مدارس به نام شهدای شهرستان بستک شد.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول