اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلطانیه:

انقلاب اسلامی هدیه الهی برای کل بشریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلطانیه با اشاره به جایگاه ایران اسلامی در جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران هدیه الهی برای کل بشریت است.

انقلاب اسلامی هدیه الهی برای کل بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ظهر امروز در محل سالن اجتماعات علامه حلی سلطانیه برگزار شد.

این جشن به همت مدارس زیر پوشش مجتمع رضوان و با حضور امام جمعه سلطانیه، مسئولین اداره آموزش و پرورش، بخشدار سلطانیه، مسئولین بسیج سلطانیه و سپاه ابهر و دانش‌آموزان و ... برگزار شد.

امام جمعه سلطانیه در این مراسم در سخنانی برپایی تظاهرات در کشورهای غربی علیه حکومت‌های خود را نشات گرفته از انقلاب اسلامی دانست و انقلاب اسلامی را هدیه الهی برای کل بشریت خواند.

حجت‌الاسلام خلیل ربیعی انقلاب اسلامی را مایه برکات بسیار معنوی و مادی دانست و نمونه‌هایی از دستاوردهای اخیر کشور را برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جنگ اقتصادی را جدیدترین نوع جنگ و دشمنی علیه کشورمان اعلام کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سخنران دیگر این مراسم عوامل پیروزی انقلاب را در رهبری امام، وحدت مردم و ایمان به خدا دانست.

در این جشن برنامه‌های متعددی همچون تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، قرآئت مقاله، اجرای سرود همگانی، اجرای کلیپ، سرود، شعرخوانی، مسابقه، دکلمه‌خوانی و اهدای جوایز اجرا شد.

همچنین در مراسمی در محل نمازخانه آموزشگاه شهید دستغیب روستای خیرآباد با حضور کارشناسان ستاد اقامه نماز و امور اداری و اولیای دانش‌آموزان از 90 نفر از حافظان نیم جزء و یک جزء قرآن تجلیل شد.

انتهای پیام/2308/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول