اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان تأکید کرد

تحقق سند تحول بنیادین در گرو توجه به جایگاه دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان گفت: تحقق سند تحول بنیادین در گرو توجه به جایگاه دانش‌آموزان است.

تحقق سند تحول بنیادین در گرو توجه به جایگاه دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قمری بعد از ظهر امروز در رونمایی از نرم‌افزار مدرسه انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویداد گرانسنگی است که ابعاد شایان توجه بسیاری دارد و بر این اساس نیز باید برای همه اقشار به ویژه دانش‌آموزان تبیین شود.

وی به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این مهم تحقق پیدا نمی‌کند مگر اینکه جایگاه دانش‌آموزان تقویت شود و جایگاهشان به نحو احسن دیده شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان همدان با اشاره به نقش مدارس در زمینه تبیین جایگاه انقلاب و برپایی نمایشگاه انقلاب در 43 مدرسه در سطح استان همدان، خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران رسیدن به راه و مسیری متعالی و پویا است که به بینش عمیق امروز دانش‌اموزان رقم خواهد خورد.

وی در خصوص نرم‌افزار مدرسه انقلاب نیز گفت: این نرم‌افزار حاوی 13 جلد کتاب PDF با عناوین، اسلام ناب، انقلاب و مدرنیته، تقابل تمدن و دینی و غربی، خاطرات امام (ره)، خطاب‌های اخلاقی، دفتر یادبود، طلوع شهر خدا و نخستین بیانیه سیاسی امام(ره) است.

به گفته قمری، در این نرم‌افزار پوسترهای دهه فجر، رهبری و شهدا نیز وجود دارد و آیتم‌های سبک زندگی اسلامی، سرودهای انقلابی، شاخص‌های دستاوردهای سبک زندگی سالم و کتاب الکترونیک گنجانده شده است.

وی، نرم‌افزار نمودار وصیت‌نامه امام (ره)، ولایت فقیه از نظر رهبری، ویژگی‌های خط امام و سخنان شهدای دانش‌آموز در زمینه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مجموعه‌های نمایشگاهی، نماهنگ بیداری اسلامی، جملات قصار امام(ره) را از دیگر آیتم‌های این نرم‌افزار برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز با بیان اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در 43 مدرسه این استان نمایشگاه انقلاب با حضور پرشور دانش‌آموزان برپا شده که تداعی‌کننده خاطرات دوران انقلاب است، عنوان داشت: شکل‌گیری انقلاب و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم در عرصه‌های مختلف است.

به گفته عباس حسنی‌محتشم، حضور، همراهی و پشتیبانی مردم از انقلاب در حوزه‌های مختلف موج تداوم این حرکت الهی شده است.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول