اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

یادواره شهدای شهر شریفیه برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای شهر شریفیه به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد حضرت فاطمه (س) این شهر برگزار شد.

یادواره شهدای شهر شریفیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، یادواره شهدای شهر شریفیه با حضور مسئولان شهرستان البرز و مردم شهیدپرور این شهر در مسجد حضرت فاطمه (س) شهر شریفیه برگزار شد.

داوود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هر حکومتی دارای سه مؤلفه رهبری، دین و مردم بوده که از این میان، مردم با توجه به ضرورت داشتن بصیرت نقش مهمی دارند.

وی عنوان کرد: رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با پای مردی و شجاعت جان خود را که بهترین هدیه الهی محسوب می‌شود در راه خدا فدا کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز دین اسلام را کامل‌ترین و والاترین دین معرفی و تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس به واسطه ایمان راسخ به خداوند، توسل به ائمه اطهار (ع)، پیروی از ولایت، رهبری با امکانات و تجهیزات کم و محدود به مقابله با دشمن پرداخته و پس از هشت سال به پیروزی رسیدند.

بهرامی اذعان داشت: پس از جنگ تحمیلی دشمنان سعی داشتند با توطئه‌ها، فتنه‌ انگیزی‌ها و تهدیدهای خویش در قالب جنگ نرم به مقابله با نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

این مسئول ابراز داشت: امروز نیز آنان با تحریم‌های اقتصادی به ملت و دولت ایران فشار وارد کرده و قصد دارند با از بین بردن اقتصاد کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند ولی ملت ایران ثابت کرده که در مقابل این تحریم‌ها ایستاده و راه خودکفایی را خوب فرا گرفته.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در پایان خاطر نشان کرد: امید است ملت ایران با بصیرت و آگاهی لازم از شرایط حساس کشور مسائل را دنبال کرده و همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

لازم به ذکر است در این مراسم، حجت ‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند، حجت ‌الاسلام علی مصائبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز و شهردار و اعضای شورای شهر شریفیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77007/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول