اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 210

نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی در قرچک برگزار شد

خبرگزاری فارس:نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی با حضور دو هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان شهرستان قرچک برگزار شد.

نشست‌های تخصصی بصیرت‌افزایی در قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور بالا بردن آگاهی‌های سیاسی و اعتقادی دانش‌آموزان، نشست‌های تخصصی بصیرت در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها دادن آگاهی‌های سیاسی و دینی به نسل جوان، ایجاد روحیه پرسشگری و تحقیق و پاسخ به شبهات دینی دانش‌آموزان، تقویت باورهای دینی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب است.

هوشنگ کولیوند ادامه داد: نشست‌های بصیرت‌افزایی به منظور افزایش بصیرت دانش‌آموزان و معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی و تهاجمات فرهنگی دشمنان و جنگ نرم به مدت چهار روز و با حضور دو هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان مدارس راهنمایی و متوسطه و با حضور کارشناسان امور تربیتی در کانون ملائک برگزار شد.

وی افزود: دانش‌آموزان با شرکت در این نشست‌ها با اهداف جنگ نرم دشمنان آشنا می‌شوند و کارشناسان شرکت کننده در همایش به سئوالات و شبهات دینی و سیاسی دانش‌آموزان پاسخ لازم را ارائه می‌دهند و به دانش‌آموزان برتر هدایایی نیز اهدا  می‌شود.

انتهای‌پیام/2462/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول