اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 6 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: 6 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز آذربایجان‌غربی به اتمام رسیده و افتتاح شده است.

افتتاح 6 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیر رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 6 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز آذربایجان‌غربی به اتمام رسیده و افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه کل پروژه‌های مهر ماندگار شرکت گاز آذربایجان‌غربی 7 پروژه بود، تصریح کرد: 6 پروژه افتتاحی مهر ماندگار شرکت گاز در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

رضوی با اشاره به مشخصات این پروژه‌ها افزود: گازرسانی روستاهای محور علی‌آباد ارومیه در قالب 4 روستا، روستاهای محور امامزاده ارومیه در قالب 7 روستا، روستاهای محور یک ارومیه در قالب 7 روستا، روستاهای محور قره‌تپه میاندوآب در قالب 3 روستا، گازرسانی به 2 روستا در میاندوآب و گازرسانی به روستاهای محور فنایی خوی در قالب 10 روستا و گازرسانی به 2 روستای شاهین‌دژ از جمله پروژه‌های مهر ماندگار این شرکت هستند.

وی اعلام کرد: این پروژه‌ها در قالب 35 طرح بود که از این تعداد 28 طرح به اتمام رسیده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد: گاز رسانی به روستاهای محور یک ارومیه در قالب 7 روستا بود که این پروژه‌ نیز دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

رضوی خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد بهره‌مندی تمام خانوار روستایی در 35 روستای آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

وی بابیان اینکه دولت نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای را در بخش روستایی ارائه کرده است، افزود: خدمات دولت نهم و دهم در حوزه گازرسانی به روستاها با روند رو به رشدی مواجه بود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول