اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اعطای 162 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کهگیلویه از اعطای 162 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

اعطای 162 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کهگیلویه در دهه فجر

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اعطای 162 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: افراد نیازمندی که دارای مشکلات مالی بوده و به کمیته امداد مراجعه می‌کنند، وام‌های قرض‌الحسنه پنج میلیون ریالی و 10 میلیون ریالی از این نهاد دریافت می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور تعداد 162 فقره وام به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و حل مشکلات نیازمندان به آن‌ها اعطاء شد.

این مسئول اعتبار این وام‌ها را بالغ بر 715 میلیون و 225 هزار ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد: این روند تا پایان سال جاری با برنامه‌ریزی‌های خاص انجام شده توسط کمیته امداد ادامه یابد.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، سرکشی از مناطق محروم و اکرام ایتام از دیگر برنامه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر می‌باشد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با اشاره به ارزش کمک‌رسانی به نیازمندان عنوان داشت: توانمندسازی اقتصادی مددجویان یکی از اهدافی است که کمیته امداد در راستای اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد دنبال می‌کند.

وی کاهش تبعات فردی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین ترویج سنت‌های حسنه الهی را از دیگر اهداف این کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند به کمیته امداد کمک کنند چرا که نهادی است که به کشور، نظام و انقلاب اسلامی کمک خوبی می‌کند.

انتهای پیام/2571/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول