اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار زابل

شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و محلی، شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح شرکت تعاونی تولید محصولات لبنی مروارید سفید هامون زابل اظهار داشت: این تعاونی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ 70 میلیون تومان و اختصاص تسهیلات به میزان 35 میلیون تومان از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: تعاونی مذکور در دو شیفت مشغول فعالیت است که در هر شیفت کاری تعداد هفت نفر مشغول به‌ کار هستند و جمعاً برای تعداد 14 نفر اشتغالزایی شده است.

فرماندار زابل با تأکید بر لزوم توسعه شرکت‌های تعاونی در سطح منطقه گفت: راه‌اندازی این شرکت تعاونی و بسته‌بندی محصولات سیستان و عرضه آن در بازار استان و خارج از استان یک کار نوپا و جدیدی است که باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به جدیت حمایت شود.

ناظری بیان داشت: در این تعاونی امکان افزایش تعداد اشتغالزایی تا میزان 70 نفر می‌باشد که به‌منظور رفع مشکلات این شرکت تعاونی، تسهیلات ویژه‌ای از طریق کارگروه توسعه بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی افزود: ظرفیت تولید روزانه این تعاونی به میزان 400 کیلو می‌باشد که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده و مطمئنا با افزایش میزان تولید تعداد متقاضیان نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار زابل تصریح کرد: امروز به‌طور همزمان هشت طرح تعاونی با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 800 میلیون ریال و اشتغالزایی 68 نفر و 59 خانوار بهره‌مند به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها می‌توانند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول