اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:

انعکاس دستاوردهای انقلاب نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: انعکاس دستاوردهای انقلاب بیانگر اقتدار و جلوه‌ای از توانمندی نظام اسلامی در مقابله با ترفندها و نقشه‌های باطل دشمنان است.

انعکاس دستاوردهای انقلاب نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کند

عبدالرضا میرزائیان در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی صبح امروز در گفت‌‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب در جنبه‌های سیاست داخلی، سیاست خارجی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و جهانی قابل بحث است.

میرزائیان برگزاری جشنواره دستاوردهای انقلاب را امری قابل ستایش عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه از مصادیق لبیک گفتن و عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص افزایش امید و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و دولت خواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمنان با سیاه‌نمایی و توطئه به‌دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که انعکاس دستاوردها و خدمات نظام در این نمایشگاه می‌تواند بیان‌گر اقتدار و جلوه‌ای از توانمندی نظام در مقابله با ترفندها و نقشه‌های باطل دشمنان باشد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه تاکید کرد: بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و جمهوری اسلامی در طول این مدت مراحل دشوار و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته و بی‌شک نهال انقلاب را تنومند و مستحکم‌تر از گذشته کرده است.

میرزائیان خاطرنشان کرد: با ورود به دهه چهارم از عمر انقلاب که مقام معظم رهبری به خوبی آن ‌را "دهه پیشرفت و عدالت" نامیدند، لزوم تبیین دستاوردهای این انقلاب عظیم اسلامی خصوصا برای نسل‌های بعدی انقلاب بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول