اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی علوم کشاورزی ساری:

انقلاب ایران جلوه‌ای از قدرت الهی است

خبرگزاری فارس: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این انقلاب با عرضه اندیشه اسلام، جلوه‌ای زیبا از عظمت حضرت حق، صلابت و کرامت انسانی را به نمایش گذاشت.

انقلاب ایران جلوه‌ای از قدرت الهی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرا رسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، سرآغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی، روز تجلی وحدت، همدلی و اوج عشق به اسلام، امام و ولایت فقیه بر ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی گرامی باد.

به همین مناسبت، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر پیام‌آور رهایی انسان‌ها و مستضعفین جهان از سلطه ستمگران و طاغوت با تکیه بر ایمان الهی، وحدت کلمه و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه است که صدور انقلاب آن که انفجار نور بود، سبب تجلی بیداری اسلامی مردم مسلمان جهان و قیام بر علیه عوامل و نوکران استکبار جهانی شده و نوید بخش رهایی مستضعفین و حاکمیت عدالت در سراسر گیتی است.

در این بیانیه تأکید شده است: بی‌تردید این انقلاب معجزه‌ای الهی بود که به دست بزرگ‌مردی از تبار ابراهیم و سلاله پاک پیامبر اسلام (ص) که با عرضه اندیشه ناب اسلام محمدی، در بستر سنت‌های الهی جلوه‌ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق، صلابت و کرامت انسانی را به نمایش گذاشت و آموزه‌های مکاتب مادی غرب و شرق را به چالش کشید و پس از سال‌ها صبر، مجاهدت و ایثار به ثمر رسید و نگاه و امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت و به عنوان یک الگوی زنده و پویا توانست عامل مؤثری در بیداری و هوشیاری دیگر ملل جهان باشد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در این پیام تأکید کرد: ظهور این پدیده تاریخی که افق‌های روشنی از حق‌باوری و عدالت‌گستری را به روی جهانیان گشود، امروز برای بسیاری از ملل جهان مایه بیداری و چراغ راه زندگی است.

در این پیام تأکید شده است: امروز جامعه دانشگاهی با پاسداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، امام‌خمینی(ره) و مجاهدت‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی با پیگیری هوشیارانه و تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت با رصد تحولات داخلی کشور و شرایط بین‌المللی و با آگاهی از عزم سلطه جویان استکبار شیطان صفت درک صحیح و معقولی از پیشرفت‌های علمی کشور داشته و مراقب جنگ هوشمند استکبار در چهار جبهه جنگ نرم، تحریم همه‌جانبه، ایجاد تفرقه و بهره‌جویی از آن و حمله به اصول اعتقادی و اخلاقی از جمله اهانت به ساحت نبی اکرم (ص) و ... بوده و با بصیرت، پشتکار و تلاش در راستای تولید علم، این پیچ سخت تاریخی را پیموده و در عین حال یاری‌رسان ایران در مسیر تعالی و پیشرفت خواهد بود.

در سی و چهارمین بهار آزادی، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با دعوت از ملت غیور و بصیر کشورمان برای حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به عنوان پیشگامان جنبش و بیداری اسلامی همگام با سایر اقشار ملت مسلمان ایران با حضور یکپارچه در صحنه با تجدید پیمان با آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) و شهیدان و بیعت با مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای، اتحاد و یکپارچگی خود را در مقابل استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت و با تداوم تلاش در عرصه جهاد علمی و پژوهشی برای استقلال و خودکفایی کشور با وجود دسیسه‌ها و توطئه‌های رنگارنگ دشمنان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید واهی دشمنان را به یأس بدل می‌کنند.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول