اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

جایگاه امروز تکواندو دستاورد مدیریت پس از انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به جایگاه بالای این ورزش در دنیا، پیشرفت امروز تکواندوی ایران را نتیجه مدیریت و برنامه‌ریزی در سال‌های پس از انقلاب عنوان کرد.

جایگاه امروز تکواندو دستاورد مدیریت پس از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیدمحمد پولادگر ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت تکواندو کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تا قبل از انقلاب تکواندوی ایران به هیچ عنوان قابل دفاع نبود، شرایط امروز این ورزش را بسیار عالی دانست.

وی جایگاه کنونی ورزش را حاصل تلاش و مدیریت با برنامه متولیان فدراسیون و ورزش کشور ارزیابی و اظهار کرد: در حال حاضر عنوان قهرمانی جهان در ورزش تکواندو متعلق به ایران است.

رئیس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه این رشته ورزشی در استان کردستان همواره با استقبال جوانان همراه بوده است، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب شده تا تکواندو کردستان سرآمد ورزش‌های دیگر باشد.

پولادگر توقع فدراسیون از هیئت تکواندو استان را به همین دلیل بالا دانست و افزود: انتظار این است تا همچون همیشه در رده‌های پایه و رویدادهای کشوری تکواندو کردستان بدرخشد، که این امر مستلزم حضور جوانان باانگیزه و توانمند در ورزش است و این ظرفیت خوش‌بختانه در تکواندو کردستان وجود دارد.

وی با اشاره به توان بدنی بالای ورزشکاران کردستانی به دلیل شرایط جغرافیایی خاص منطقه گفت: باید با برنامه‌ریزی ادامه روند قهرمانی را در میان جوانان شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه امروز ورزش تکواندو به جایی رسیده است که از همه نقاط کشور در تیم‌ملی بازیکن وجود دارد، تصریح کرد: به عنوان نمونه در رده نوجوانان قهرمان آسیا و جهان از استان کرمانشاه است.

وی با ابراز رضایت از فضای ایجاد شده برای ورزشکاران اقصی نقاط کشور به منظور نمایش دادن توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود وجود این انگیزه در میان آنها را موجب تلاش برای ارتقای وضعیت تکواندو کشور ارزیابی کرد و از تکواندوکاران کردستانی خواست با افزایش مهارت‌های خود جایگاه درخور تکواندو کردستان را به دست آورند.

پولادگر در پایان با بیان اینکه فدراسیون‌هایی که در رده‌ بزرگسالان خوش درخشیده‌اند قطعا در رده‌های پایه نیز خوب کار کرده‌اند ابراز امیدواری کرد تکواندو کردستان با توجه به این مسئله روند پیشرفت خود را سرعت ببخشد.

برگزاری لیگ استان کار بزرگ هیئت است

در ادامه این جلسه رئیس هیئت تکواندو کردستان به بیان گزارشی از نحوه عملکرد هیئت در یک‌سال گذشته پرداخت.

فرزین لطف‌پوری با اذعان به اینکه در سالیان گذشته به علت وجود رقبای پرقدرت در سطح کشور توان شرکت و کسب موفقیت در لیگ سراسری را نداشتیم گفت: در سال 91، 8 دوره مسابقات لیگ استانی برگزار و نتیجه آن کسب 3 مدال مسابقات کشوری در رده‌های پایه بوده است.

وی با تاکید بر اجرای 100 درصدی برنامه‌های هیئت در سال 90، نمره عملکرد هیئت را بالا دانست و افزود: این امر با همراهی رؤسای هیئت‌ها محقق شده است که در تمامی امور دخیل و نظرات مشورتی و اصلاحی خود را با ریاست هیئت در میان می‌گذاشتند.

رئیس هیئت تکواندو کردستان برگزاری سمینار داوری کشور در سطح استان، اجرای دوره‌های آزمون ارتقای کمربند، برگزاری 12 دوره مسابقات استانی و انتخاب نفرات برتر استان به منظور اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی را از مهم‌ترین اقدامات هیئت تکواندو کردستان در یک سال گذشته عنوان کرد.

وی در پایان از فدراسیون تکواندو و اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خواست حمایت‌های خود را افزایش داده تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش تکواندو در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول