اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حامل سلام مقام معظم رهبری به عشایر کهگیلویه و بویراحمد هستم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بوراحمد گفت: حامل سلام مقام معظم رهبری به عشایر کهگیلویه و بویراحمد هستم.

حامل سلام مقام معظم رهبری به عشایر کهگیلویه و بویراحمد هستم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیدحسین صابری صبح امروز در جشن بزرگ عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش تعیین‌کننده عشایر در عرصه‌های مختلف در کشور اظهار داشت: عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داده‌اند که اصالت و مردانگی خود را به هیچ چیز نمی‌فروشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که حامل سلام گرم مقام معظم رهبری برای عشایر استان است، تصریح کرد: عشایر این استان در طول تاریخ زیر بار ظلم نرفته‌اند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عشایر این استان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند، ابراز داشت: این خود حکایت از روحیه سلحشوری و بی‌باکی عشایر این استان است.

وی با بیان این‌که عشایر کهگیلویه و بویراحمد همواره حمایت و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند، بیان داشت: عشایر امروزه یکی از پشتوانه‌های اصلی و ذخایر تمام ناشدنی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صابری اذعان کرد: باید به این مردم و روحیات آن‌ها بالید و از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به آن‌ها استفاده کرد و هیچ نعمتی بالاتر از خدمتگزاری به این مردم نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون دل ملت ایران به ثمر نشسته و استوار شده است، بیان داشت: نباید بگذاریم چیزی که با خون دل آبا و اجداد ما به دست آمده به آسانی از دست برود.

وی راه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: تا مادامی که پشت سر رهبری حرکت کنیم هیچ آسیبی نظام و انقلاب را تهدید نخواهد کرد.

صابری در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده‌ای که در طول انقلاب به عشایر داده شده ابراز داشت: یکی از برنامه‌هایی که باعث افزایش خدمات‌رسانی به عشایر خواهد شد اسکان عشایر است.

وی از اسکان عشایر به یک طرحی مهم و موثر در ارائه خدمات به عشایر یاد کرد و افزود: اصلی‌ترین راه موفقیت این طرح استقبال عشایر از این برنامه مهم می‌باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه عشایر خواست تا با مشارکت در این طرح از خدمات بیشتری درحوزه سلامت، آسایش و رفاه بهره ببرند.

انتهای پیام/82008/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول