اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور دعوتنامه برای حضور گسترده مردم ولایت‌مدار استان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آورده است: راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن تجلی اتحاد ملی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: آحاد مختلف جامعه بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به موقع خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با تبعیت از فرامین و منویات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) توطئه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: در حالی‌که نقشه‌های پلید دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، کیان و وحدت و انسجام جامعه اسلامی‌مان‌ را نشانه گرفته و  بر آن است تا وحدت و اتحاد میان مسئولان و مردمان را با چالش مواجه کند؛ اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی علاوه بر شناسایی تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و انجام اقدام به موقع آن لحظه، بار دیگر دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌کردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازد.

این بیانیه می‌افزاید: امسال در حالی در آستانه بزرگداشت سی و چهارمین فجر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که در طلیعه پنجاهمین سالگرد نهضت حضرت امام خمینی(ره) که از 15 خرداد 1342 رقم خورده است؛ قرار داریم و این نشان از تعمیق و گسترش فرهنگ نورانی دین مبین اسلام و مکتب خمینی کبیر دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز طنین فریاد آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی و استکبارستیزی آن روح بلند دوران، خمینی کبیر، تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را در تمامی جهان در نور دیده و در جای جای بلاد اسلامی و کشورهای تحت ستم پژواک آن فریاد به گوش می‌رسد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، سی و چهار سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیور مردان، شیر زنان ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، طمع‌ورزی‌ها، دست‌اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه‌گران نواخت.

این بیانیه می‌افزاید: اینک این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های سخت اقتصادی یک‌جانبه علیه ایران اسلامی دست زده که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت بخش مقام معظم رهبری؛ با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیرت‌مند مواجه خواهند شد و سیلی محکمی از ملت بزرگ ایران نیز خواهد خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راهپیمایی رأس ساعت 10 صبح 22 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در مراکز شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود بیان داشت: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان، از میدان انقلاب شروع شده و پس از طی مسیر میدان 12 محرم، چهارراه بازار در میدان امامزادگان دو معصوم(ع) پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/68001/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول