اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

22 بهمن پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

22 بهمن پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت ‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گردهمایی صالحین شهر شال در مسجد جامعه این شهر با تبریک دهه فجر به تفسیر ابعاد شخصیتی امام ‌خمینی(ره) از زوایای مختلف پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلامی موانع متعددی را در راه پیروزی انقلاب اسلامی قرار داده و امروز حربه تحریم و جنگ نرم را در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: این‌بار نیز حضور یکپارچه مردم در را‌هپیمایی 22 بهمن‌ ماه و همچنین شرکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم ریاست ‌جمهوری مانند همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را آشکار کرده و آنان را روسیاه و شرمنده می‌کند.

وی عزت، اقتدار، سربلندی ایران اسلامی را وابسته به مشارکت فعال و جدی ملت در عرصه‌های رأی‌گیری و اعیاد مختلف دانست و بیان کرد: در راهپیمایی گسترده 22 بهمن چیزی جز رسوایی نصیب دشمن نشده و آنان خجل‌تر از هر دوره‌ای تحقیر و سرکوب می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول