اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل انتخاباتی یک کارشناس مسایل سیاسی:

خاتمی سعی در انصراف عارف دارد/ لیدر انحرافی‌ها نمی‌خواهد اصولگرایان به وحدت برسند

خبرگزاری فارس: کارشناس برجسته مسایل سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری در پی معرفی عارف بودند که خاتمی سعی در انصراف او دارد و الان فضا را به سمتی بردند که هاشمی رفسنجانی را ناجی اصلی قلمداد کنند.

خاتمی سعی در انصراف عارف دارد/ لیدر انحرافی‌ها نمی‌خواهد اصولگرایان به وحدت برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید محمد موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان و اعضای شوراهای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه نور بیان داشت: طرح انتخابات آزاد از سوی دشمن برای آن است که فردی انتخاب شود تا مثل موم در دست آمریکا باشد و سیاست‌های آمریکا در کشور اجرایی شود.

این هادی سیاسی کشوری ادامه داد: لیدر جریان انحرافی هم به‌دنبال آن است تا اصولگرایان به وحدت نرسند و از طرفی هم با القای انتخاب ‌شدن رئیس جمهور قبل از انتخابات حضور مردم را کاهش دهند تا خود پیروز میدان باشند.

وی هشدار داد: عقلا باید کمک کنند، اصولگراها نیز از تعدد کاندیداها پرهیز کنند تا دشمن کاملا در ایده و طرح خود ناکام شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: اصلاح‌طلبان هنوز در اردوگاه خود موفق نشدند ناجی خود را پیدا کنند و در صدد هستند هاشمی را ناجی اصلی قلمداد کنند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در این اردوگاه اصلاح‌طلبان معتقدند خاتمی شانسی برای عبور از کانال شورای نگهبان ندارد و خود خاتمی هم اعتراف دارد در صورت معرفی هم رأی چندانی کسب نخواهد کرد پس شکست حتمی است و باید به ‌ناچار دنبال دیگری بود.

وی افزود: این اردوگاه در پی معرفی عارف بود که خاتمی سعی در انصراف او دارد و الان فضا را به سمتی بردند که هاشمی رفسنجانی را ناجی اصلی قلمداد کنند و جریان انحرافی هم به‌دنبال معرفی هاشمی از یک طرف و معرفی کاندیدای خود به‌عنوان رقیب هستند که در نتیجه آن و بر اساس پیش‌بینی جادوگرانشان پیروز شوند و تنها راه پیروزی آنها هم همین است.

این یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس توصیه کرد: مسئولان باید قدردان لحظات و فرصت‌ها باشند و برای رفع معضل اقتصادی تدبیر کنند و کار علمی انجام دهند، دعواهای سیاسی را کنار بگذارند زیرا این دعواها جایگاهی بین مردم ندارد و مهم ثبات سیاسی است.

موسوی‌نژاد با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری راهبردها را بیان می‌کنند، ابراز داشت: ضعف بصیرت حتی در بعضی خواص موجب اموری دشمن شادکن می‌شود و قطعا کار دولت و مجلس در یکشنبه گذشته ناخوشایند بود و نباید اتفاق می‌افتاد.

وی اذعان داشت: در کنار همه این اتفاقات ملت بصیر ایران با حضور بی‌سابقه خود در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پرشور 92 بار دیگر دشمنان اسلام و نظام را ناکام و از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا پاسداری خواهند کرد و تنها ملاک عملشان اشاره رهبری است.

انتهای پیام/86023/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول