اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمایش فجر انقلاب اسلامی ـ 12

‌رزمایش بسیج جرات تعرض به خاک ایران را از دشمن می‌گیرد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق بیرجند گفت: آمادگی بسیجیان جرات تعرض به خاک ایران را از دشمنان انقلاب اسلامی می‌گیرد.

‌رزمایش بسیج جرات تعرض به خاک ایران را از دشمن می‌گیرد‌

محمد علی قاسم‌زاده نداف در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس از بیرجند به محل برگزاری "رزمایش فجر انقلاب اسلامی" با بیان اینکه برگزاری رزمایش بسیج در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باید به فال نیک گرفت، اظهار کرد: 34 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ایران اسلامی همواره با تهدیدهای مختلفی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت آمادگی بسیجیان مقابل دشمن، "رزمایش فجر انقلاب اسلامی" پاسخی دندان‌شکن به دشمنان انقلاب خواهد بود، از سوی دیگر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بسیجیان در همه شرایط باید آمادگی لازم را داشته باشند.

تفکر بسیجی جهانی شده است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: تا زمانی که بسیجیان ما با تمام توان در صحنه باشند دشمن جرات تعرض به خاک ایران را پیدا نمی‌کند و تمامی توطئه‌های استکبار ناکام می‌ماند.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه دشمنان از آمادگی مردم و بسیجیان ایران اسلامی می‌‌ترسند، افزود: امروز پرچم تفکر و عقیده بسیجی در جهان به اهتزاز درآمده است.

وی نخستی شعار بسیج و روش بسیجی را ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت خواند و تصریح کرد: این تفکر امروز جهانی شده است.

بسیجیان مقابل تمامی سناریوهای دشمن باید آماده باشند

فرماندار سابق بیرجند ایمان، تقوا، بصیرت و ولایت‌پذیری را شاکله بسیج خواند و گفت: بسیجیان مقابل تمامی سناریوهای دشمن باید آماده باشند.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به فتنه 88 و ضرورت افزایش بصیرت بسیجیان تاکید کرد: امروز بسیج با فرمان گرفتن از مقام معظم رهبری و بصیرت کامل در همه صحنه‌ها ایستاده است.

وی مقابله با جنگ نرم، نیمه سخت و سخت را ضرورت امروز کشور خواند و افزود: بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه خطیری دارد.

انتهای پیام/2248/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول