اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی صورت گرفت

افتتاح پاسگاه پلیس ‌راه لامرد - شیراز

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی شهرستان لامرد پاسگاه پلیس راه لامرد - شیراز افتتاح شد.

افتتاح پاسگاه پلیس ‌راه لامرد - شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، به مناسبت سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لار، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس و جمعی دیگر از مسئولان راهنمایی و رانندگی قرارگاه جنوب استان فارس و ادارات و نهادهای دولتی مستقر در شهرستان لامرد، پاسگاه پلیس راه لامرد - شیراز افتتاح شد.

در این مراسم مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس در سخنانی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: امروزه موضوع حمل و نقل در توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جوامع مختلف نخستین حرف را می‌زند و بسیار تاثیرگذار است.

احمد خواست خدایی افزود: اگر به‌خواهیم پیشرفت یک کشور را ارزیابی کنیم باید موضوع مهم حمل و نقل و زیرساخت آن را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه استان فارس یکی از استان‌های پیش‌رو در بحث حمل و نقل و پایانه‌ها است، گفت: میزان تردد بسیار که در این استان هر ساله افزایش می‌یابد قابل مقایسه با دیگر استان‌های کشور نیست.

خواست خدایی یکی از ظرفیت‌های ویژه لامرد را هم‌جواری این شهرستان با پارس جنوبی دانست و ادامه داد: نیاز بود در موضوع ایمنی جاده‌‌های برون‌شهری شهرستان لامرد تدابیری ویژه اتخاذ می‌شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس از آغاز ساخت دو پاسگاه پلیس راه دیگر نیز در جنوب فارس نیز خبر داد و در همین زمینه بیان کرد: پاسگاه قرارگاه مرکزی راهنمایی و رانندگی جنوب فارس که در شهرستان لار مستقر است، در حال حاضر زمین احداث آن مشخص و در آینده نزدیک عملیات احداث‌ این پروژه آغاز می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: احداث پاسگاه پلیس راه قیر و کارزین مرحله مناقصه آن انجام و در چند روز آینده پیمانکار این پروژه مشخص می‌شود.

در ادامه این مراسم فرماندار لامرد به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی 32 طرح عمرانی در سطح این شهرستان همزمان با فرار رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: از لحاظ افتتاح پروژه‌ها و ارزش آنها در سی و چهارمین دهه فجر که در شهرستان لامرد انجام شد، در رتبه سوم استان فارس قرار گرفته‌ایم.

محمود صفری در مورد افتتاح پاسگاه پلیس راه لامرد -شیراز نیز بیان داشت: نیاز بود چنین تشکیلاتی که مرتبط با جان انسان‌ها است در شهرستان لامرد فراهم شود.

به گزارش فارس، پاسگاه پلیس راه لامرد - شیراز در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع، با زیربنای حدود 700 متر مربع واقع در کیلومتر 15 محور لامرد - مهر عملیات اجرایی آن در اواخر اردیبهشت سال 1390 آغاز و با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول