اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان:

جهانیان پایداری مردم را در 22 بهمن به نظاره می‌نشینند

خبرگزاری فارس: در آستانه سالروز پیروزی اتقلاب اسلامی، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان در بیانیه مشترکی اعلام کردند: جهانیان این صلابت و پایداری را در 22 بهمن در ارزش‌ها و خون مطهر شهیدان به نظاره می‌نشینند.

جهانیان پایداری مردم را در 22 بهمن به نظاره می‌نشینند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی و جواد قناعت در بیانیه مشترکی ضمن تبریک سالگرد انقلاب از مردم استان دعوت کردند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

در این بیانیه خطاب به مردم شریف استان گلستان آمده است: 22 بهمن روز وحدت، همدلی و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‎های امام راحل و با هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی- فرهنگی صیانت می‌کنند.

در این بیانیه تأکید شده است: امروز آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که صدور انقلاب اسلامی بود به بار نشسته است و آزادگان جهان با الهام از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی، صهیونیسم و ایادی مزدورشان را در سرتاسر عالم به چالش کشانده و تناقض رفتارهای مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر را آشکار ساخته‎اند.

این بیانیه می‎افزاید: اکنون که گوش جهان و جهانیان از طبل بدآهنگ آمریکا و ایادی استکبار خسته شده و بانگ بیداری اسلامی در جان و روح ملت‎های آزاده جهان طنین‎انداز است در یوم‎الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حضور حماسه‎ساز مردم وفادار استان گلستان اندیشه استبدادگران را از میان خواهد برد و سرفرازی ملت عزیز ایران و دلگرمی و استواری ملت‎های مظلوم جهان را سبب خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف می‌گذراند، دشمنان ملت سعی در ایجاد تفرقه و دلسرد کردن ملت بزرگوار نسبت به مسئولان نظام را دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک مردم شریف استان زن و مرد، پیر و جوان همگام و همراه با همه اقشار جامعه با سلایق گوناگون، اما دلداده انقلاب اسلامی و آرمان‎های بلند معمار کبیر انقلاب و با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‎الله خامنه‎ای در یوم‌الله 22 بهمن، این فرصت را مغتنم شمرده و یک بار دیگر عظمت و اتحاد دشمن‎شکن خود را به رخ جهانیان می‎کشند؛ مشت‎ها را گره‌کرده و با صلابت هرچه تمام‎تر فریاد برمی‌آورند که ظلم و ستم نابودشدنی است و عدل و داد پاینده و جاودان خواهد ماند.

در این بیانیه اشاره شده است: حضور گسترده شما در راهپیمایی 22 بهمن، سندی دیگر بر اوراق زرین این استان وحدت‎آفرین می‌افزاید و جهانیان این صلابت و پایداری در ارزش‌ها و خون مطهر شهیدان را به نظاره می‌نشینند.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول