اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

افتتاح ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در آینده‌ نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره از افتتاح ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در آینده‌ نزدیک خبر داد.

افتتاح ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره در آینده‌ نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های شوم دشمنان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در تلاش هستند تا فرصت‌های نظام را به تهدید مبدل کنند و این مسئله از ابتدای انقلاب اسلامی مرسوم بوده است.

وی با اشاره به وظایف دلسوزان انقلاب و نظام گفت: وظیفه ماست که از انقلاب و ارزش‌های آن به ویژه از ولایت‌فقیه که اکنون نوک پیکان تمام توطئه‌های دشمنان قرار گرفته است، دفاع کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی دشمنان و استکبار جهانی همزمان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از مسائل مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که ملت بزرگ ایران اسلامی در قرن بیستم صفحه‌ای زرین در تاریخ این کشور گشود.

نوری‌پور اضافه کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی خود صدای خدا‌خواهی، اسلام‌، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به دستاوردهای علمی دانشمندان ایران اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

وی افزود: مردم ایران همواره با اتحاد خود برگ‌های زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی رقم زده و دشمنان این مرز و بوم را مأیوس کرد‌ه‌اند.

نوری‌پور با اشاره به پروژه‌های افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده در دهه فجر خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه تامین برق مشترک در قالب 11 پروژه توسعه و اصلاح بهینه، آبرسانی به روستای شویر و پروژه جدول‌گذاری و سنگفرش روستای پلاس از پروژه‌های دهه فجر سال‌جاری بود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره متذکر شد: افتتاح پروژه دبیرستان سعدی و همچنین پروژه احداث سالن بره‌پرواری 50 رأسی، تامین برق خانه‌های سازمانی مینو و افتتاح پروژه 129 واحدی مسکن فرهنگیان از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به بهره‌برداری از دستگاه فیکوی چشمی اذعان داشت: پروژه احداث سالن گوساله‌پروری 45 راسی و همچنین پروژه احداث روشنایی رفوژ وسط خیابان بهشتی نیز در دهه فجر سال‌جاری افتتاح شدند.

انتهای پیام/73001/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول