اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 سال گذشته از فعالیت دولت نهم و دهم

4 میلیارد ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان خرم‌دره‌ای کمک شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان خرم‌دره از کمک چهار میلیارد ریالی کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در هفت سال گذشته از فعالیت دولت نهم و دهم خبر داد.

4 میلیارد ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان خرم‌دره‌ای کمک شد

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد در هفت سال گذشته پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در مدت فعالیت دولت نهم و دهم کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره نیز خدمات مختلفی را در حمایت از مددجویان این نهاد ارائه کرده است، افزود: در این مدت برای حمایت از 304 دانش‌آموز و 57 دانشجو و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و تأمین پوشاک به آن‌ها مبلغ چهار میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است.

پرداخت ودیعه و اجاره مسکن به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده توسط کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره در زمینه عمرانی و ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت و افزود: از آنجایی‌که تأمین مسکن برای مددجویان یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام‌خمینی در خدمت‌رسانی است، از همین رو در مدت گذشته از فعالیت دولت نهم و دهم همچون سال‌های قبل از آن، فعالیت‌های مطلوب و چشمگیری در بحث تأمین مسکن مددجویان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور، دو هزار و 172 فقره اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان خرم‌دره‌ای پرداخت شده است، افزود: در راستای پرداخت این ودیعه‌ها، مبلغ 816 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره هزینه شده است.

گفتنی است، پرداخت وام‌های کارگشایی، اجرای طرح‌های خودکفایی، بیمه مددجویان، جمع‌آوری کمک به آسیب‌دیدگان حوادث مختلف و ... از دیگر اقداماتی است که توسط کمیته امداد امام‌خمینی خرم‌دره در طول هفت سال انجام شده است.

انتهای‌پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول