اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار:

اسلام عامل پیروزی انقلاب ایران بود/ ولایت فقیه سر منشاء حکومت خداوند است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه ‌علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: انقلاب اسلامی ایران نخستین انقلاب پیروز بر غرب بود که با عامل اصلی اسلام به تحقق پیوست.

اسلام عامل پیروزی انقلاب ایران بود/ ولایت فقیه سر منشاء حکومت خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی خورشیدی شامگاه سه‌شنبه در همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی که با همت اداره تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه عزت و نورانیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب ایران پدیده شگفت‌انگیزی بود که با رهبری و تدبیر امام خمیمی(ره) با افتخار به پیروزی رسید و دشمنان متحیر از انقلاب و رهبری مدبرانه امام راحل شدند.

وی به عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایدئولوژی اسلامی با فرهنگ ولایت و ولایت‌مداری، رهبری پیامبرگونه معمار بزرگ انقلاب، مردم متعهد و ایثارگراز عنصرهای اصلی پیروزی انقلاب حق بر باطل ایران بود.

حجت‌الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: ثمره پیروزی انقلاب ایران بیداری اسلامی در منطقه و الگو قرار دادن شیوه رهبری خردمندانه و اصلاح‌گر و پیامبر گونه امام خمینی (ره) به عنوان معلم و مدبر قیام‌های غرب‌ستیزی از جانب کشورهای اسلامی است.

وی به ویژگی‌های رهبری امام(ره)  اشاره کرد و اذعان داشت: شجاعت و دلاوری امام خمینی(ره) از تهدیدات طاغوت و توطئه‌های عراق و مخالفت‌های غرب هیچ هراسی نداشتند به گونه‌ای که دانشمندان غربی در علوم سیاسی از علیت و تأثیرپذیری نقش رهبری مدبرانه امام متحیر مانده بودند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار به سخنان امام (ره) اشاره کرد و بیان داشت: ولایت فقیه سر منشاء حکومت خداوند است و پیرو ولایت فقیه بودن موجب سربلندی در همه میادین خواهد شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت و فتح قله‌های افتخار است و مورد طمع و تهدید دشمنان قسم‌خورده قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام خورشیدی در پایان اظهار داشت: در مقابل تهدیدات دشمن مردم ایران همیشه با بصیرت، معرفت و آگاهی بالای خود هر وقت نیاز نظام اسلامی بوده در صحنه حضور پرشور داشته‌اند.

انتهای پیام/79015/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول