اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران:

فرزانه سرپرست هیئت والیبال مازندران شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: پس از استعفای قلی‌زاده از ریاست هیئت والیبال مازندران، سیف‌الله فرزانه با موافقت فدراسیون والیبال سرپرست این هیئت ورزشی در مازندران شد.

فرزانه سرپرست هیئت والیبال مازندران شد

هاشم جمشیدپناه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: پس از استعفای معصومه قلی‌زاده رئیس سابق هیئت والیبال مازندران از این سمت اداره کل ورزش و جوانان مازندران درصدد معرفی فردی کارآمد و باتجربه در این رشته ورزشی به فدراسیون والیبال بودیم.

وی افزود: سیف‌الله فرزانه یکی از والیبالیست‌های با تجربه و کارآزموده سال‌های گذشته بوده که این پیشکسوت والیبالی هم‌اکنون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران است.

جمشیدپناه تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران پس از استعفای قلی‌زاده گزینه پیشنهادی خود را به فدراسیون والیبال اعلام کرده و این فدراسیون نیز پس از بررسی‌های لازم با سرپرستی هیئت والیبال مازندران توسط فرزانه موافقت کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام این‌که فرزانه چند سالی ریاست اداره تربیت بدنی شهرستان محمودآباد را نیز بر عهده داشت، یادآور شد: می‌توان از تجربیات ارزنده این پیشکسوت ورزشی برای رشد و ترقی والیبال استفاده کرد.

انتهای پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول