اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی سپاه همدان:

دین‌مداری تنها راه عبور از فتنه‌ها است

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالحسین همدان دین‌مداری را تنها راه عبور از فتنه‌های دشمنان خواند و گفت: هر جا دین، ولایت و مردم با هم گره بخورد دیگر ترفندهای دشمن مؤثر نخواهد بود.

دین‌مداری تنها راه عبور از فتنه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، محمود قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: دشمنان لحظه‌ای از دشمنی خود با این انقلاب دست بر نخواهند داشت و ما نمی‌توانیم بگوییم که آمریکایی‌ها حتی یک روز هم از دشمنی با کشور اسلامی ایران دست برداشته‌اند.

وی با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر افزود: از کودتای 28 مرداد 42 تا 22 بهمن 57 آمریکایی‌ها به صورت مطلق تمام ادارات ایران را در اختیار داشتند و بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی در کشور ما حضور داشتند و هر چه از امکانات و معادن نفتی جمهوری اسلامی را توانستند چپاول و به نفع خود و اهداف پلیدشان به یغما بردند و شاه نالایق پهلوی نیز دست نشانده‌ای بیش نبود.

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالحسین همدان تأکید کرد: امروز شیوه و ابزار جنگ دشمن تغییر کرده و آنها با ابزار جنگ نرم که همان تهاجم به فرهنگ و اعتقادات جوانان ما است وارد صحنه شده‌اند و اکنون نیز مانند جنگ تحمیلی می‌توان در این جبهه جهاد کرد و شهید شد.

وی ادامه داد: امروز سنگرهای جنگ نرم دانشگاه‌ها، مدارس و خانه‌ها است که باید با بصیرت و نگاه ژرف و عمیق دسیسه‌های دشمن را شناخت و با آنها مقابله به مثل کرد نه این که اسیر فتنه‌ها و دشمنی آنان شد.

قاسمی تصریح کرد: اگر امروز تحریم و فشار اقتصادی بر کشور ما وجود دارد به خاطر این است که آنها تمام راه‌ها را رفته‌اند و در همه آنها با شکست مواجه شده‌اند و در حال حاضر تنها راه را فشار اقتصادی و ایجاد شکاف در بین مسئولان و مردم می‌دانند.

وی بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی معتقدند هر چه بتوانند فشارها را افزایش دهند، به مردم در خصوص تورم و گرانی فشار خواهد آمد و آنها در اعتراض به گرانی‌ها به خیابان‌ها می‌آیند و آنان نیز می‌توانند بر روی این موج اقتصادی و گرانی‌ها فتنه بعدی خود را ایجاد کنند، در صورتی که مردم به اصل نظام پایبند هستند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالحسین همدان در پایان سخنانش تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری را راه‌های عبور از گردنه‌های سخت دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: وظیفه درست و منطقی در سایه دین‌مداری شکل می‌گیرد و دین همه خلأها را پر می‌کند و هر جا دین، ولایت و مردم با هم گره بخورند دیگر ترفندهای دشمن مؤثر نخواهد بود.

انتهای پیام/89006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول