اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس خبر داد

اختصاص 172 میلیارد تومان به کشاورزی سمنان و سرخه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس از اختصاص 172 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‏های کشاورزی در سمنان و سرخه خبر داد.

اختصاص 172 میلیارد تومان به کشاورزی سمنان و سرخه

علیرضا خسروی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: با همت دولت و تلاش مسئولان استان سمنان، 172 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی جذب شد.

وی ادامه داد: این میزان اعتبار می‏تواند طرح‏های بسیاری را به مرحله اجرا برساند و برای اجرای پروژه‏های کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان‏های سمنان و سرخه پیش‎‏بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس خاطرنشان کرد: دولت در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی، منابع خوبی را برای بهره‏برداران و متقاضیان فعالیت در بخش کشاورزی و منابع طبیعی در نظر گرفته است.

خسروی تصریح کرد: جذب این میزان اعتبار در سمنان و سرخه و اجرای طرح‏های کشاورزی در این شهرستان‏ها، می‏تواند حدود 900 شغل را در جامعه برای جوانان ایجاد کند.

مشکلات مدیریتی در جامعه دیده می‏شود

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس همچنین با اشاره به برخی مشکلات مدیریتی که در جامعه دیده می‏شود، افزود: بدون تردید در برهه کنونی، اگر هریک از مسئولان و خدمت‏گزاران جامعه به عنوان مسئولی که مردم آنها را روی کار آورده‏اند، بیش از گذشته مسئولیت‏پذیر باشند، مشکلات به راحتی برطرف می‏شود.

خسروی اضافه کرد: امروز در صورتی که جامعه و مسئولان صادقانه خدمت کنند، مردم در آسایش خواهند بود و مشکلی در کشور پیش نخواهد آمد.

وی گفت: مدیران دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان در خدمت به مردم پیشروی سایرین هستند و باید قدردان خدمات انجام شده بود.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس بیان داشت: مدیران امروز از ما مجلسی‏ها جلوتر هستند و قدم‏های آنها از ما تندتر و سریع‏تر برداشته می‏شود و این بسیار پسندیده است.

انتهای پیام/2249/ذ30 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول