اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

خدمت به نهاد نماز جمعه خدمت به دین و توجه به تقوای الهی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن گفت: نهاد نماز جمعه جایگاهی مورد اعتماد مردم است و خدمت در نهاد نماز جمعه خدمت به دین و توجه به تقوای الهی است.

خدمت به نهاد نماز جمعه خدمت به دین و توجه به تقوای الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمداسماعیل یعقوب‌زاده صبح امروز در جمع اعضای ستاد نهاد نماز جمعه شهرستان بردسکن اظهار کرد: نماز جمعه تنها مکانی است که هر کس با هر ایده و مرام حضور پیدا می‎کند، بنابراین باید اعضای ستاد نماز جمعه افرادی باشند که زمینه جذب همه گروه‎ها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید به افراد ستاد نماز جمعه اعتماد داشته باشند، افزود: اعضای ستاد باید نقدپذیر و با روحیه بشاش با مردم برخورد داشته باشند.

فرماندار بردسکن، نصب صندوق پیشنهادات، نظرسنجی، برگزاری مراسم در مدت کوتاه چند دقیقه‎ای در نماز جمعه، اجرای مراسم تقدیر از خادمان به نماز و برترین‎های هر قشر در نماز جمعه در محضر نمازگزاران را از دیگر برنامه‏های پیشنهادی خود عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی، امام جمعه بردسکن نیز در این جلسه اظهار داشت: حب ریاست و حب به دنیا و نیز دیگر حب‎های 4 گانه که در قرآن به آن اشاره شده است، در صورت غفلت، انسان را به ورطه سقوط می‎رساند.

وی بد اخلاقی‎های اخیر در بین بعضی از مسئولان را در همین راستا ذکر کرد و گفت: خیلی باید مواظب باشیم که شیطان نتواند به ذات انسان رسوخ نماید.

وی با بیان اینکه امام (ره) همیشه تذکر می‌دادند که مسئولان از کلمه «من» کمتر استفاده کنند و به جای من کلمه «ما» را عنوان کنند، اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات در همه صحنه‎ها حضور دارند، آنها چشم به بیانات مقام معظم رهبری دارند و در خط ولایت حرکت می‎کنند.

در این جلسه محرم مصوری رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه بردسکن بر ساخت مصلی در جوار مسجد جامع بردسکن تاکید کرد و گفت: برای ساخت مصلی نماز جمعه بردسکن باید تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول