اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

ستاد برگزاری نماز جمعه شهرضا از تشکل‌های نمونه اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته، ستاد برگزاری نماز جمعه شهرضا از تشکل‌های نمونه استان اصفهان است.

ستاد برگزاری نماز جمعه شهرضا از تشکل‌های نمونه اصفهان است

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: براساس تفاهمنامه منعقد شده بین شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و سازمان بهزیستی مقرر شده که در سطح تمامی مصلاهای نماز جمعه مهد آدینه با هدف مراقبت و نگهداری از کودکان نمازگزاران ایجاد شود و از این هفته نیز مهد آدینه شهرضا آغاز به کار می‌کند.

وی ادامه داد: سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه با همت پیامبر اکرم(ص) بهانه‌ای برای اعلام تمدید امامت جمعه حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در شهرستان شهرضا به عموم مردم برای مدت سه سال است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تشریح خصوصیات بارز امام جمعه شهرضا افزود: از آنجایی که شهرضا به عنوان مهد علم و ادب مطرح است بدون شک باید امام جمعه این شهرستان نیز از مراتب علمی، فقهی و حوزوی شایسته‌ای برخوردار باشد که تاکنون وی تمامی این ظرفیت‌های بزرگ را به خوبی به منصه ظهور رسانده است.

وی اضافه کرد: مردم داری، توجه ویژه به مقوله فرهنگ، تلاش در راستای تحکیم وحدت در سطح شهرستان، ایجاد ارتباط مداوم و سازنده با جوانان و تبیین اصول اخلاقی و نیازهای اساسی جامعه در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر خصوصیات بارز امام جمعه شهرضا به شمار می‌رود.

صالحیان در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد تسهیلات مناسب برای عموم مردم جهت تردد به محل برگزاری نماز جمعه تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته شهرستان شهرضا در این زمینه جزو شهرهای موفق استان اصفهان بوده و از آنجایی که تمامی مراجع تقلید بر واجب بودن حضور در نماز جمعه در محلی که این امر برپا می‌شود تأکید کرده‌اند از مردم انتظار داریم به این مهم عنایت خاصی داشته باشند.

انتهای پیام/63011/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول