اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

30 هزار نیرو در نمازهای جمعه سطح کشور فعالیت می‎کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: 30 هزار نیرو در نمازهای جمعه بدون هیچ چشمداشت به پست و ریاست و جیره و مواجبی در سطح کشور فعالیت می‎کنند.

30 هزار نیرو در نمازهای جمعه سطح کشور فعالیت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام ابوالفضل عامری بعد از ظهر امروز در هفدهمین گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی در حال برگزاری است، اظهار کرد: آنچه که دنیا در اختیار دارد، ابزار تبلیغاتی است و آنها از همه ابزارهای مجازی، غیرمجازی، سخت‎افزاری و نرم‎افزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‎کنند.

وی ادامه داد: 200 الی 300 میلیون نفر در سطح دنیا اشتراک اینترنت دارند و باید ببینیم که کشور ما در کجای کار قرار گرفته است و آیا تریبون‎های نماز جمعه توانسته به نیازهای مردم جمعه پاسخ دهد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان توجه مسئولان ستادهای نماز جمعه را به این نکته که وضع موجود چگونه می‎تواند ما را به وضع مطلوب برساند، معطوف کرد و یادآور شد: نباید به آنچه که داریم، قانع شویم و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید از تمام توان خود در این راستا بهره بگیریم.

عامری با بیان اینکه هیچکدام از ما در هیچ وظیفه سازمانی و تشکیلاتی قرار نداریم، خاطرنشان کرد: هیچ باید و دستوری در کار نیست، اما مهم‌تر از آن شرع و تکلیفی است که از همه این بخش نامه‎ها مهم‌تر است.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم، جایگاهی در اختیار ما گذاشته شده است که سکویی برای پرش محسوب نمی‎شود، بلکه جایگاهی برای ارائه مباحث دینی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان از مسئولان ستادهای نماز جمعه به عنوان بازوان ولایت نام برد و ابراز داشت: باید همگی سعی کنیم در این راستا نسبت به افکار مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

عامری به شعاری که در ابتدای سال از سوی معظم‎له مورد تأکید قرار گرفت اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به خراسان‎شمالی سبک زندگی اسلامی، فرهنگ مطلوب و زندگی اسلامی را مدنظر قرار دادند که باید در این راستا گام برداریم.

فردا پنج‌شنبه پنج بهمن‌ماه در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، موضوع اقتصاد مقاومتی که یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری است که در گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان گلستان ارائه می‎شود.

همچنین در این همایش، چشم‎انداز صنعت، معدن و تجارت در افق 1404 با حضور نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی کشور مورد بحث قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول