اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسابقات فوتسال ادارات قرچک/

آموزش و پرورش قرچک قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال آموزش و پرورش قرچک قهرمان مسابقات ادارات شهرستان قرچک شد.

آموزش و پرورش قرچک قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به همت اداره ورزش و جوانان قرچک یک دوره مسابقه فوتسال با حضور کارکنان ادارات دولتی شهرستان قرچک در سالن هفتم تیر برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، تیم فوتسال آموزش و پرورش قرچک توانست مقام اول را کسب کند و تیم‌های اداره برق و ورزش وجوانان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

محمد قاصی‌زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در مراسم اختتامیه این مسابقات با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی از حضور ارزشمند کارکنان ادارات شهرستان قرچک در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت: این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادابی و دوستی بیشتر بین کارکنان ادارات برگزار شده و امیدواریم در هفته دولت بتوانیم جشنواره ورزشی کارکنان دولت را در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان برگزار کنیم.

‌در مراسم اختتامیه مسابقات هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و رئیس مخابرات ورئیس اداره برق شهرستان قرچک و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول