اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش همگانی/ تصویب 30 طرح با اعتبار 154 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش همگانی به خصوص کارگران در افزایش تولیدات داخلی با ارتقاء کمی و کیفی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش همگانی/ تصویب 30 طرح با اعتبار 154 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان شرقی، یونس فاتح بعد از ظهر امروز در همایش جهاد ملی اثرزدایی از تهاجم اقتصادی در سایه تولید ملی اظهار کرد: از نسل سوم انقلاب انتظار می‌رود همانند بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در صحنه توسعه و پیشرفت کشور اسلامی گام‌های محکم برداشته و در زمینه خودکفایی و اشتغالزایی به ایفای نقش بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان اسلام گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تلاش همگانی به خصوص کارگران در افزایش تولیدات داخلی با ارتقاء کمی و کیفی است.

فاتح ادامه داد: کارگران با سرمشق قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در افزایش تولید ملی و رسیدن به خودکفایی و در بی‌نیازی به بیگانگان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها از سوی آمریکا و غرب که به ظاهر مدعی دفاع از حقوق بشر و برقراری امنیت و صلح در جهان هستند، باید با عزم و اراده ملی در کنار مدیریت عقلانی بار دیگر با پیروزی از این توطئه دشمنان قسم خورده اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون بیاییم.

فاتح گفت: اقتصاد ایران دارای بخش‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی بالقوه‌ای است که نیازمند یک برنامه بلندمدت و همه‌ جانبه‌نگر در بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، موهبت‌های الهی و منابع انسانی کارآمد است تا با تخصیص بهینه این منابع آینده اقتصادی پر رونقی را برای نسل‌های بعدی رقم بزند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی افزود: بی‌شک تحریم‌ها به هیچ‌وجه تهدیدی برای اقتصاد ایران نیست مگر آنکه با مدیریت شتابزده و عدم توجه به ظرفیت عظیم اقتصاد ایران روند روبه رشد اقتصاد کشور را نادیده بگیریم.

وی در ادامه در گزارشی از فعالیت‌های اداره متبوع خویش تصریح کرد: از اول سال 91 تاکنون 625 میلیارد و 484 میلیون ریال و با اشتغالزایی 905 نفر برای بنگاه‌های زودبازده اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در ادامه از تصویب 30 طرح در قالب بنگاه‌های زودبازده خبر داد و گفت: 30 طرح با اعتبار 154 میلیارد و 360 میلیون ریال و با اشتغالزایی 817 نفر به تصویب کارگروه استان رسید.

فاتح در ادامه به تعهد اشتغال استان در سال 91 اشاره کرد و افزود: تعهد اشتغال استان در سال‌جاری 121 هزار و 53 فرصت شغلی است که تاکنون 52 هزار و 665 فرصت شغلی که معادل بیش از 43 درصد تعهد است محقق شده که امید می‌رود شاهد تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال استان تا پایان سال باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با بنگاه‌های زودبازده گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 98 طرح با ارزش تسهیلات 349 میلیارد و 815 میلیون ریال با ایجاد یک‌هزار و 531 فرصت شغلی جدید مصوب و به بانک‌های عامل ارسال شده است.

انتهای پیام/60001/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول