اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان مطرح کرد

شعار بسیج رسیدن به شهادت است/ ضرورت تقویت بسیج

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت بسیج گفت: شعار بسیج و بسیجیان رهروی از ولایت و رسیدن به شهادت است.

شعار بسیج رسیدن به شهادت است/ ضرورت تقویت بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در بازدید از رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر اظهار داشت: این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار و عزت نیروهای مسلح ایران اسلامی است که در کنار آب‌های خلیج فارس به نمایش درآمده است.

وی افزود: دشمن با مانورهای ملت ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و نظامی موضع گیری می‌کند.

احمدی ادامه داد: حضور پرشکوه و با عزت نیروهای بسیجی حاضر در قرارگاه رزمایش را دیشب و امروز مشاهده کردم و در شب گذشته در میان نیروهای فرهنگی و رزمی بسیج حضور داشتم .

نماینده مردم کنگان دیر جم در مجلس شورای اسلامی حضورش در میان بسیجیان را یادآور خاطرات دفاع مقدس خواند و گفت: بچه‌های با صفای بسیجی خاطرات جنگ را برای من زنده کردند و در میان آنها همان عشق و انگیزه و هدف رزمندگان جنگ را دیدم .

وی برگزاری چنین رزمایش‌هایی را برای بی‌اثرکردن توطئه‌های دشمن موثر دانست و بیان کرد: دشمن سالهاست با هزینه‌های هنگفت دلاری و با بعد تبلیغاتی و رسانه‌ا‌ی وارد جنگ با ملت ایران شده است تا بتواند از نظر اعتقادی و معرفتی خللی در میان جوانان ایجاد کند و بگفته خودش میان مردم و انقلاب و رهبری فاصله ایجاد کند.

احمدی تصریح کرد: ما ایرانیان و مسلمانان عقبه درخشانی از عاشورا داشته و در پیش رویمان مهدویت و آینده روشنی قرار دارد که علاوه بر خاموش‌کردن توطئه‌های دشمن سبب حرکت و شور و هیجان در ملت شده است .

احمدی حرکت در این دو مقطع را متقارن با پیروزی تلقی کرد و گفت: چون حرکت ما در بین این دو مقطع قرار دارد و حرکت ما بسمت جهانی شدن و حاکمیت جهان است، پس پیروزی و موفقیت از آن ماست و امام زمان حاکم واقعی جهان است .

نماینده مجلس نهم همچنین حضور و شور یکپارچه مردم ملت ایران در صفوف متحد و پیوسته را سبب ناکامی دشمن بیان کرد و اظهار داشت: دشمن از حضور در صحنه جوانان و نوجوانان و بسیجیان وحشت دارد و هر زمانی که ما در مانوری حضور داشتیم دشمن در عرصه‌های سیاسی و نظامی و اقتصادی و ... موضع‌گیری کرده است .

نماینده مردم کنگان دیر جم در مجلس شورای اسلامی هدف نهایی بسیج را شهادت ذکر کرد و گفت: مسیر اصلی بسیج ولایت و رهبری است و شعار آن رهروی در مسیر ولایت تا رسیدن به شهادت است.

احمدی فلسفه وجودی بسیج را ظهور و عینیت در جهان دانست و اضافه کرد: بسیج استراتژی قوی امام خمینی(ره) است که قدرت، عظمت و شکوه آن نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم باید ظهور و عینیت پیدا کند.

وی افزود: امروز بیداری اسلامی در دنیا نشات گرفته از همین بسیجیان است و اگر دشمنان در سوریه به اهداف خود نمی‌رسند دلیل آن نفوذ اندیشه و تفکر بسیج در دل ملت سوریه است.

این نماینده مجلس بیان داشت: اعتقاد بر آن داریم که حکومت باید از تمام ظرفیت‌های خود برای تقویت بسیج استفاده کرده و امور را برای آنها تسریع کند.

وی حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها را توام با موفقیت و پیروزی خواند و فعالیت‌های فرهنگی آن را در جهت ناکامی دشمن کارآمد و موثر توصیف کرد .

رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس از روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در بوشهر آغاز و عصر امروز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول