اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر :

مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس با موفقیت اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مرجله اصلی رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس که شامل تمرین دفاع از کوی و برزن، دفاع ساحلی و عملیات امداد و نجات ساحلی و مرزی بود با موفقیت اجرا شد.

مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس با موفقیت اجرا شد

سردار فتح الله جمیری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در این مرحله که استاندار بوشهر، اعضای شورای تامین استان، گروه‌های داوری از ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و سازمان بسیج حضور داشتند، بسیجیان با موفقیت سناریوهای از پیش تعیین شده را برگزار کردند.

وی افزود: در این مرحله که دشمن فرضی قصد نفوذ به شهر بوشهر از ساحل و مناطق نفوذی دیگر داشتند، بسیجیان با اجرای ماموریت‌های لازم توانستند دشمن فرضی را با توان هرچه تمام‌تر به عقب برانند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه در مرحله اصلی این رزمایش پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی و عقیدتی با رمز یا محمد رسول الله آغاز شد، گفت: در این مرحله پس از حمله دشمن به سواحل بوشهر نیروهای بسیجی در نقاط از پیش تعیین شده استقرار یافتند و با اجرای عملیات تاخیری دفاع از کوی و برزن، عملیات ضد هلی برن دشمن فرضی و عملیات امداد و نجات در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی با موفقیت اجرا کردند.

جمیری اجرای عملیات دفاع ساحلی در سواحل خلیج فارس را بخش دیگری از این رزمایش دانست و هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای توان رزم نیروهای واکنش سریع بسیج و تمرین عملیات امداد و نجات و مردمیاری در مواجهه با حوادث غیرمترقبه برشمرد.

رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان تحت عنوان الی بیت المقدس از روز چهارشنبه در بخش مرکزی بوشهر برگزار شد و تا عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول