اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

تجهیز 25 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از تجهیز 25 مدرسه برای اسکان مسافران، مهمانان و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

تجهیز 25 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بندر هندیجان آماده پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه 25 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در هندیجان تجهیز و آماده است، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شهرستان هندیجان نیز برای میزبانی با تعامل و حمایت مضاعف دستگاه‌های اجرایی در حال آماده شدن است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: این منطقه با مردمی خونگرم و با برخورداری از امکان گردشگری و تفریحی مناسب و مطلوبی چون بندر صیادی بحرکان و سواحل زیبای خلیج فارس همچنین بندر تجاری سجافی هر ساله پذیرای گردشگران و مهمانان است.

وی اضافه کرد: همچنین 95 کیلومتر مرز آبی و مناظر زیبای رودخانه زهره با پهلوگیری شناورهای تجاری و صیادی جلوه بسیار زیبایی به شهرستان داده است.

فرج‌الهی ادامه داد: رودخانه زهره، هندیجان را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده و همین امر تقسیمات جغرافیایی بسیار مطلوبی را در دل شهرستان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بندر هندیجان با قدمتی افزون بر 3 هزار سال، در 45 کیلومتری خود امامزاده‌های میررحمان، میرنعمان و امامزاده عبدالله را مدفون دارد.

فرماندار هندیجان در پایان اظهار کرد: از نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان می‌خواهیم مقدمات لازم را برای ورود مهمانان به شهرستان فراهم کنند.

انتهای پیام/72001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول