اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

دولتمردان ترکیه و کشورهای عربی مراقب دچار شدن به سرنوشت صدام باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: همه دولت‌ها به خصوص دولت ترکیه و سردمداران کشورهای عربی حامی غرب باید مراقب باشند تا دچار سرنوشت صدام حسین رئیس جمهوری معدوم عراق نشوند.

دولتمردان ترکیه و کشورهای عربی مراقب دچار شدن به سرنوشت صدام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌السلام عبدالحسن بهبهانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در مصلای هندیجان برگزار شد، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت و ورود تاریخی امام راحل در 12 بهمن 57 به ایران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ستمشاهی برگ زرینی را در تاریخ ملت ایران ثبت کرد.

وی افزود: مردم ایران با هوشیاری در برابر استعمار و حکومت خودباخته پهلوی به رهبری معمار پیر انقلاب ایستادگی کرد و با فدا کردن جان و مال خویش استثمار و استعمار را در ایران شکست دادند.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: ورود تاریخی امام خمینی(ره) در 12 بهمن ماه سال 57 موجی از شادی و پیروزی را در بین جوانان آن روزها رقم زد؛ امروز نیز با حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام این شور و نشاط را در بین نسل دوم و سوم انقلاب به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

وی در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات کشور سوریه گفت: تروریست‌ها به دنبال تقسیم کشور سوریه در ظرف سه ماه بودند.

بهبهانی‌پور ادامه داد: اما امروز به فضل الهی، مدیریت بشار اسد و حمایت ملت سوریه از حکومت خود این کار همچنان با وجود گذشت 24 ماه از تحولات سوریه محقق نشده است.

وی با اشاره به نقش ترکیه در تحولات سوریه عنوان کرد: کشور ترکیه باید بداند با وجود حمایت‌های چند جانبه از تروریست‌های سوریه و حرکت در راستای اهداف کشورهای استعماری، آمریکا این کشور را به عنوان کشوری اروپایی قبول ندارد.

امام جمعه هندیجان افزود: همه دولت‌ها به خصوص دولت ترکیه و دولت‌های عربی حامی غرب باید مراقب باشند تا دچار سرنوشت صدام حسین نشوند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت اتحاد ملت و مسئولان بیش از گذشته در مسیر اسلام و اهداف جمهوری اسلامی حرکت کرد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/72002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول