اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول «اچ‌اس‌ای» شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم خبر داد

جمع‌آوری حیوانات مزاحم در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

خبرگزاری فارس: مسئول «اچ‌اس‌ای» شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم از آغاز طرح جمع‌آوری حیوانات مزاحم در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم خبر داد.

جمع‌آوری حیوانات مزاحم در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: ایجاد رفاه و آسایش شهروندان از اولویت‌های اساسی پالایشگاه جم در چند سال اخیر بوده است.

وی ادامه داد: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات رفاهی در دستور کار قرار دارد و از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

مسئول «اچ‌اس‌ای» شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم از آغاز طرح جمع‌آوری حیوانات مزاحم در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری حیوانات مزاحم (سگ‌های ولگرد) در شهرک‌های مسکونی گاز واقع در شهرستان جم آغاز شده و تاکنون بیش از 77 قلاده سگ ولگرد از این شهرک‌ها جمع‌آوری شده است.

اکبری تصریح کرد: انجام این طرح در سطح شهرک‌های مسکونی گاز در بهمن‌ماه سال جاری در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی و آرامش روحی و روانی ساکنان و با هدف جلوگیری از شیوع هر نوع بیماری صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه سگ‌های ولگرد وارد کوچه‌ها می شدند و آرامش و بهداشت مردم را به خطر می‌انداختند، کانون‌های تجمع سگ‌های ولگرد شناسایی و در طول دو هفته و طی دو مرحله بسیاری از این سگ‌ها جمع‌آوری شدند.

مسئول HSE شهرک‌ها و فرودگاه توحید جم یادآور شد: این طرح در فرودگاه توحید جم و منطقه 80 هکتاری نیز در ماه جاری عملیاتی و اجرایی شده و اکنون نیز ادامه دارد.      

وی، رعایت زمان بیرون گذاشتن زباله‌ها را یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های جلوگیری از رفت‌وآمد حیوانات مزاحم در نواحی بین شهرک‌ها عنوان کرد و گفت: عدم رعایت این مقوله موجب تغذیه حیوانات مزاحم از زباله‌ها و در نتیجه مزاحمت ساکنان را به همراه خواهد داشت.

اکبری اضافه کرد: وفور سگ‌های ولگرد در سطح شهرک‌های مسکونی موجب نگرانی مردم و به خطر افتادن بهداشت و آرامش آنان شده بود که نیاز بود، اقدام فوری برای جمع‌آوری یا معدوم کردن این حیوانات انجام شود.

وی در پایان ابراز داشت: حیوانات ولگرد و جانوران موذی در گوشه و کنار شهرک‌های مسکونی آسیب‌های جدی را بر پیکره شهر و سلامتی ساکنان خواهند داشت و جمع‌آوری آنها یک ضرورت بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول