اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:

استفاده از استعدادهای جوانان در توسعه امور فرهنگی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: استفاده از استعدادهای جوانان در توسعه امور فرهنگی ضروری است.

استفاده از استعدادهای جوانان در توسعه امور فرهنگی ضروری است

داود وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جوانان دارای خلاقیت‌ها و ذهن‌های روشن هستند که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در آنان در توسعه بیشتر امور فرهنگی گام برداریم.

وی ادامه داد: اگر از ظرفیت‌های جوانان در مسیر تحول طرح‌های فرهنگی  استفاده کنیم نیازهای این قشر نیز در بخش فرهنگی بیشتر نمایان می‌شود و بهتر می‌توانیم نیازهای آنان را مرتفع نماییم.

این مسئول با تأکید بر نقش جوانان در پیشبرد اهداف فرهنگی گفت: حمایت از جوانان و قرار دادن آنها در مسیر پیشبرد عرصه‌های فرهنگی امری مهم است که متولیان امر فرهنگ باید اهتمام ویژه‌ای بر انجام آن داشته باشند.

وی ادامه داد: برای بارور کردن استعدادهای جوانان و نوجوانان در بخش فرهنگی می‌توانیم آنان را در عرصه‌های اجرای طرح‌های فرهنگی به کارگیریم و علاوه بر استفاده از خلاقیت‌های آنان در شکوفا شدن بیشتر قابلیت‌های آنان گام برداریم.

وحیدی تأکید کرد: توجه به طیف سنی و استعدادهای خلاق در زمره بهترین گزینه‌ها و مولفه‌ها برای توسعه و گسترش فرهنگ هستند که به تبع این مهم باید مسئولان فرهنگی اهتمام مطلوب و شایسته‌ای را برای بارور کردن هر چه بیشتر این استعدادها به منظور رونق بیش از پیش عرصه‌های فرهنگی داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود بر تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ در کلانشهر کرج اظهار داشت: توسعه فرهنگی بر مبنای الگو پذیری از منابع دین اسلام باید به جد مورد توجه متولیان فرهنگ قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول