اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه پاسداران محقق می‌شود

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی در عسلویه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی با حضور فرمانده قرارگاه کوثر و رئیس بهداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور و رئیس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان در سالن اجتماعات بخشداری ویژه عسلویه به خدمات صورت گرفته توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان جنگ تاکنون بر هیچکس پوشیده نیست و اکنون با راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی صحرایی در روستاها موجبات دلگرمی مردم را فراهم کرده و گام مؤثری در محرومیت‌زدایی برداشته‌اند که شاهد استقبال مردم از این درمانگاه‌ها هستیم.

بخشدار ویژه عسلویه ادامه داد: با سفر مقام معظم رهبری به منطقه شاهد تحولات چشمگیری در همه عرصه‌ها بوده‌ایم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روشی که در راستای محرومیت‌زدایی انتخاب کرده، ارتباط و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دو چندان کرده است که امیدواریم مورد رضایت خداوند واقع شود.

نادری اضافه کرد: حضور متخصصان رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، فیزیوتراپی، زنان و زایمان، چشم پزشک، گوش و حلق و بینی، دندانپزشک، قلب و عروق و کلیوی در منطقه به ‌دلیل نبود امکانات درمانی کار بسیار بزرگ و عظیمی خواهد بود و قطعاً انجام چنین کار خداپسندانه‌ای از چشم اهالی دور نخواهد ماند.

وی اذعان داشت: یقین بدانید این کارها خدمت بسیار بزرگی است که در تاریخ منطقه برای همیشه ماندگار خواهد بود و رضایتمندی مردم را به‌ همراه خواهد داشت.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه باید نهایت همکاری را با دست‌اندرکاران راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی داشته باشند تا شاهد استمرار چنین کار خداپسندانه‌ای در منطقه باشیم.

نادری از حضور 140 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در درمانگاه تخصصی صحرایی عسلویه خبر داد و بیان داشت: حضور تعداد زیادی پزشک متخصص و فوق‌تخصص در این منطقه اهمیت زیادی دارد که امیدوار هستیم نهایت بهره را از فرصت موجود ببریم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول