اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

اجرای کامل تعهدات آموزش و پرورش عسلویه در هوشمندسازی مدارس

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش عسلویه از اجرای کامل تعهدات آموزش و پرورش عسلویه در هوشمندسازی مدارس خبر داد.

اجرای کامل تعهدات آموزش و پرورش عسلویه در هوشمندسازی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی در نشست با مدیران آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین یک وظیفه مهم برای مسئولان است و امیدوار هستیم که در اجرای دقیق این طرح به موفقیت لازم برسیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه ادامه داد: سند تحول بنیادین در واقع نقشه راه آموزش و پرورش است و اجرای ارزنده این طرح، موجبات رشد و تعالی آموزش و پرورش می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: مشکل جامعه امروز کسب رتبه‎های زیر هزار در المپیادهای علمی و جشنواره‎ها نیست؛ دغدغه اصلی ما باید این باشد که در مسائل دینی و تربیتی انسان‎های تراز جمهوری اسلامی و زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل جامعه دهیم.

وی، گسترش اخلاق و معنویت را از مأموریت‌های مهم آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: آنچه که گوهر گمشده جهان امروز است، دین، اخلاق، معنویت، تربیت قرآنی، تربیت فاطمی و تربیت محمدی است و در مسائل دینی، اخلاقی و تربیتی باید تلاش شبانه‎روزی داشته باشیم و از قابلیت‎هایی که وجود دارد نهایت استفاده را کنیم.

این مسئول اذعان داشت: هوشمندسازی کلاس‌های درس از اهداف مهمی است که در سال‌های اخیر توجه گسترده‌ای به آن شده و در منطقه عسلویه به موازات سایر نقاط استان از تمام توان و پتانسیل موجود برای هوشمندسازی کلاس‌های درس بهره برده‌ایم.

احمدی بیان داشت: افتتاح چهار کلاس درس هوشمند در شهر نخل‌تقی از توابع عسلویه از اقداماتی است که در روزهای گذشته و با تلاش‌های آموزش و پرورش این منطقه صورت پذیرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه عنوان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در صدر سیاست‌های دولت و آموزش و پرورش قرار دارد، گسترش فناوری اطلاعات و اتوماسیون اداری است و در بحث آموزش و پرورش نیز فناوری اطلاعات وارد شده و تکنولوژی‌های نوین آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احمدی با تأکید بر اینکه تعهد آموزش و پرورش در خصوص هوشمندسازی کلاس‌ها تمام شده، بیان داشت: آموزش و پرورش عسلویه 350 کلاس درس در تمامی مقاطع را دارا است که از این تعداد، بیش از 70 کلاس هوشمند شده و 20 درصدی که تعهد آموزش و پرورش در ارتباط با هوشمندسازی کلاس‌های موجود بود، به ‌صورت کامل عملی شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول