اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

دهمین نشست آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب زیر پوشش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از برگزاری دهمین نشست آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب زیر پوشش کمیته امداد با حضور سرپرست کمیته امداد در بوشهر خبر داد.

دهمین نشست آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب زیر پوشش کمیته امداد

فرید محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: دهمین نشست آموزشی، فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی به منظور رشد و ارتقاء آگاهی‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی در گفتمان‌سازی متناسب با مفهوم سبک زندگی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این نشست در دشتستان برگزار شده و چهارشنبه با حضور مقام سرپرستی کمیته امداد در مرکز استان نیز برگزار خواهد شد.

محبی عنوان کرد: در این نشست ضمن تبیین موضوع سبک زندگی توسط  سخنرانان  مقاله‌های برگزیده نیز قرائن و ضمن ارائه بیانیه نهایی این نشست از نخبگان، استعدادهای درخشان، رابطین دانشگاه‌ها و خیرین فرهنگی تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه نشست با تشکیل کمیته علمی متشکل از هیئت بررسی آثار و هیئت داوری سه اثر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول