اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

پرداختی‌های اندک برای کمیته امداد راهگشا است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پرداختی‌های به ظاهر اندک مشاغل خانگی در برطرف شدن مشکلات خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بسیار راهگشا است.

پرداختی‌های اندک برای کمیته امداد راهگشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در جلسه اختصاصی بررسی وضعیت اشتغال مددجویان کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌های اخیر شاهد همراهی و همکاری خوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اعم از بنگاه‌های زودبازده خود اشتغالی و مشاغل خانگی بودیم که به صورت جدی از مددجویان کمیته امداد حمایت قاطع صورت گرفته است.

وی به سنگینی مسئولیت پرداخت تسهیلات برای افراد بیکار و آسیب‌پذیر اشاره کرد و افزود: کار سختی را امسال در حال انجام داریم به طوری که در حوزه مشاغل خانگی و خود اشتغالی با دریافت 10 هزار تومان به عنوان هزینه مالیاتی پرداخت تسهیلات انتظارات برای دریافت تسهیلات بالا رفته و در حقیقت پرداخت این رقم حقی را ایجاد کرده است که گاه از پاسخگویی به آنها مجموعه کمیته امداد عاجز است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: شاید برای برخی‌ها رقم 5 تا 10 میلیون تومان رقم بسیار اندک و ناچیزی باشد اما این رقم اندک در کارگشایی برای افراد مستأصل بسیار موثر است و شاهد تحول در زندگی آنها با این پرداختی اندک و محدود هستیم.

وی افزود: گاه این پرداختی‌ها در رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و حتی اجتماعی مردم معجزه می‌کند و جلوی بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را می‌گیرد.

زلالی بیان داشت: در حال حاضر 30 هزار خانوار در قالب 75 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد هستند که تنها یاریگر آنها بعد از امدادهای الهی دستگیری‌‌هایی است که کمیته امداد در قالب نهاد حمایتی و با پشتیبانی مادی و معنوی مقام معظم رهبری ارائه خدمات کرده تا کمبودها و کاستی‌ها از زندگی این افراد برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: گاه شاهد هستیم که یک خانواده برای تامین 4 یا 5 میلیون تومان واقعاً در فشار و مضیقه است و این نهایت توجه و سعی ما را می‌رساند که بیش از گذشته بکوشیم در کور‌سوی ناامیدی‌ها امیدی برای محرومان و نیازمندان فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان اظهار داشت: ما حتی از منابع داخلی کمیته امداد در همراهی با بانک‌ها 3 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بر اساس اولویت پرداخت کردیم چرا که یقین داریم بسیاری از این پرداختی‌ها در زندگی مددجویان کار‌گشا خواهد بود.

انتهای پیام/62002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول