اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس:

ایران در شرایط مقتدرانه‌ای قرار دارد / آمریکا در ارتباط با ایران صادق نبوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان این‌که ایران در شرایط مقتدرانه‌ای قرار دارد،‌ گفت: آمریکا در ارتباط با ایران صادق نبوده است.

ایران در شرایط مقتدرانه‌ای قرار دارد / آمریکا در ارتباط با ایران صادق نبوده است

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز، بیانات معظم‌له را به موقع و هوشمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن همه فعالیت‌های خود را برای در مخمصه قرار دادن ما انجام می‌دهد و ما نباید کاری کنیم که دشمن شاد شود.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تذکرات مقام معظم رهبری به وضعیت مدیریتی کشور و مجلس بوده است، افزود: مهم‌ترین وظیفه دلسوزان کشور حفظ آرامش است.

جامعه به آرامش نیاز دارد

وی با تأکید بر این‌که جامعه به وحدت و آرامش نیاز دارد، خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ اقتصادی وارد نبرد با ملت ایران شده است.

این نماینده مجلس با تأکید بر عبور ملت ایران از مرحله تحریم و فشارهای دشمنان افزود: ملت ایران شرایط سخت‌تر از این مرحله را هم با موفقیت گذراندند.

علیپور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره این‌که حرف و انرژی خود را در برابر دشمن به کار ببریم، خاطر نشان کرد: حفظ وحدت و آرامش برای حل مشکلات ضروری است.

آمریکا در ارتباط با ایران صادق نبوده است

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به سابقه دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری درباره ارتباط با کشورهای دیگر اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل ارتباط با رژیم صهیونیستی و رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی آن زمان را رد کرده بودند و ارتباط با آمریکا را به دلیل مواضع «گرگ و میش بودن» آن غیر قابل قبول دانسته بودند.

علیپور افزود: آمریکا در ارتباط با ایران صادق نبوده است و حمله به طبس، ترورها و تحریم‌ها، برخورد قیم‌مآبانه و بلوکه کردن دارایی‌های ایران و قرار دادن پیش شرط‌‌ها از مواردی است که صادق نبودن آمریکا در برابر ایران را نشان می‌دهد.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را هوشمندانه و عاقلانه ذکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم اصل نظام را دوست دارند و این حضور گسترده نشان داده است که مردم، بداخلاقی‌ها و مشکلات کشور را از نظام و آرمان‌های آن جدا می‌دانند و در برابر آن ایستادگی می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طرح مذاکره آمریکا با ایران را در مقطع کنونی مورد تحلیل قرار داد و یادآور شد: ایران در شرایط مقتدرانه‌ای قرار دارد و آمریکا در عراق و افغانستان و منطقه جایگاهی ندارد و قصد دارد از مذاکره با ایران آبروی از دست رفته خود را به دست آورد.

انتهای پیام/86015/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول