اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان دیّر خبر داد

کمک‌های کمیته امداد به 4 هزار دانش‌آموز و دانشجو

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد دیّر گفت: بیش از چهار هزار دانش‌آموز و دانشجو در دیّر، کنگان، جم و دشتی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که تا به حال بیش از دو میلیارد و 600 میلیون ریال برای این افراد هزینه شده است.

کمک‌های کمیته امداد به 4 هزار دانش‌آموز و دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمّد پورسالم صبح امروز در نشست علمی کانون‌های جوانان پیروان ولایت شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تأسیس خدمات ارزشمند و ماندگاری داشته است و خدمات فرهنگی و آموزشی از مهمترین این تلاش‌ها است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از چهار هزار دانش‌آموز و دانشجو در چهار شهرستان دیّر، کنگان، جم و دشتی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که تا به حال بیش از دو میلیارد و 600 میلیون ریال برای این افراد هزینه شده است.

پورسالم اضافه کرد: کانون جوانان پیرو ولایت تشکلی هدفمند است که برنامه‌های بسیار مدون و تخصصی را دنبال می‌کند و این نشست اهدافی نظیر استفاده از تجارب و شناسایی استعدادهای نهفته، تقویت رابطه با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، افزایش سیره و معرفت و بصیرت، قدردانی از زحمات کانون‌ها و آشنایی با اهداف و معارف اسلامی و دینی را به همراه دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: بیش از 900 نفر دانشجو و دانش‌آموز از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره می‌برند و در دولت‌های نهم و دهم چهار میلیارد و400 میلیون ریال برای تأمین کمک هزینه تحصیلی، شهریه دانشجویی، خرید رایانه برای دانشجویان، ارائه خدمات مشاوره‌ای، پرداخت وام تحصیلی و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی هزینه شده است.

در ادامه این نشست برنامه‌هایی نظیر سرود دسته جمعی، پخش کلیپ و عملکرد فرهنگی کمیته‌ها اجرا شد و بیانیه پایانی هیئت داوران در زمینه انتخاب مقالات و پژوهش‌های اعضای کانون‌ها قرائت شد و در پایان به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

نشست علمی دانش‌آموزان عضو کانون‌های جوانان پیروان ولایت کمیته‌های امداد شهرستان‌های دشتی، دیّر، کنگان و جم در مجتمع فرهنگی هنری نفت شهر دیّر با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/66003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول